Vlákno názorů k článku CDMA u Eurotelu - zákazníci jsou stále nespokojeni od David Procházka - Zhruba rok jsem využíval GPRS připojení k internetu....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 2. 2005 9:33

    David Procházka (neregistrovaný)
    Zhruba rok jsem využíval GPRS připojení k internetu. Bylo spolehlivé, ale pomalé. Zlákán rychlostí jsem si pořídil CDMA. Musím říci, že jsem zklamán a s největší pravděpodobností využiju 14-ti denní lhůty na vrácení služby a modemu.

    Rychlost je sice solidní (max. jsem dosáhl 650 a minimálně 40 !!! kbit/s), ale kvalita je mizerná. Náhlá změna rychlosti je zcela běžná. Večer je období nejhorší - rychlost většinou pod 150 kbit/s. Před pár dny mi modem napsal asi na hodinu Není signál.

    Nevím, ale myslím si, že to za cca 1050 Kč s DPH nestojí. To raději pomalé a spolehlivé GPRS za 830 Kč s DPH a 60-ti minutama na volání.
  • 10. 2. 2005 11:36

    Pavel (neregistrovaný)
    Ta samá zkušenost. GPRS je relativně (vzhledem k rychlosti) drahé, ale spolehlivé, mám ho skoro 2 roky. CDMA jsem vyzkoušel a budu vracet. ADSL zatím bez šance a ti 3 šmudlové co v dosahu poskytují WiFi připojení (všichni nakupují od Nextry) nejsou schopni garantovat dostupnost (je hezký, že to běhá celkem rychle, ale výpadky v řádu hodin či celé víkendy jsou pravidlem).
  • 10. 2. 2005 16:24

    Pavel Kout (neregistrovaný)
    No vidíte, já jsem přešel z GPRS na CDMA v listopadu a jsem velice spokojený.
    Samozřejmě mne také postihly problémy s dostupností některých serverů a služeb, ale na infolince jsem se setkal s maximálně slušným, erudovaným a ochotným jednáním.
    Nevím, jestli jste si toho všimli, ale Eurotel problémy ve svým sítích řeší docela promptně - aspoň podle mých zkušeností.
  • 10. 2. 2005 16:43

    Olda (neregistrovaný)
    Také jsem přešel z GPRS na CDMA a také jsem byl stižen problémy s nedostupností stránek. Na infolince jsem se sice setkal se slušností a ochotou, ale to bylo všechno. Jestli je infolinka od toho, aby se znepokojený zákazník vykecal (místo fackovacího panáka), pak funguje perfektne.
  • 10. 2. 2005 17:21

    Pavel Kout (neregistrovaný)
    Asi mám lepší zkušenosti. Když jsem používal GPRS, tak byly případné problémy vyřešeny do hodiny po zavolání na infolinku.
    V souvislosti s CDMA jsem ji kontaktoval třikrát - v listopadu jsem díky spolupráci s operátorem identifikoval závadu na kabelu. V lednu jsem volal kvůli dlouhodobějšímu poklesu rychlosti po lednových výpadcích; operátor mne požádal o půlhodinový intenzivní datový přenos a rychlost se od té doby citelně zvýšila. Naposledy jsem volal kvůli nepřístupnosti některých stránek a služeb - konzultace mi pomohla mj. identifikovat problémy s IM (Miranda, migroval jsem poté na Trilian) a firewallem (po upgradu na vyšší verzi občas zapomínal definovaná pravidla). A na všechny dříve nedostupné stránky i služby se již také dostanu.
    Proto tvrdím, že mi infolinka pokaždé skutečně ponohla.
  • 10. 2. 2005 17:31

    Olda (neregistrovaný)
    No, pokud jste zjistil nedostupnost některých stránek včera odpoledne, zavolal jste na ET a večer se již mohl všude připojit, vůbec se Vašemu optimismu nedivím. Já jim o tomto problému volal hned v úterý 1.2.2005 ráno, ještě v pátek mi bylo doporučováno odvirování počítače, neboť "na síti CDMA je vše v pořádku" a problém byl vyřešen až 9.2.2005 večer.
    Mějte se.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).