 
Ono je to trochu složitější. Nejčastějším trestem vůbec nebyla konfiskace (a už vůbec ne upálení - to bychom museli do Španělska), ale nějaký kající skutek, např. viditelné nošení kříže po nějakou dobu.
Problém je, že v některých případech (v Zemích koruny české zejména po porážce českých stavů na Bílé hoře) původní záměr opravdu zdegeneroval na to, že se mocní šábli o majetek společného nepřítele.
Ale o tom se tady nechci dlouze rozepisovat. Pro tuhle diskuzi je podstatné, že navrhovaný americký systém na ochranu "intelektuálního vlastnictví" je úžasně neefektivní, protože většina peněz pravděpodobně stejně skončí v jiných rukou, přitom je zaplatí všichni občané na daních. Navíc se dá očekávat, že ten systém někde zdegeneruje a poslouží zcela jinému než původnímu účelu. A v neposlední řadě není hlavním účelem náprava viníka, ale zejména odstrašení všech ostatních. V tomhle posledním ohledu se ostatně od inkvizice nijak neodlišuje.
 
Vážený pane Čermáku,
doporučuji Vám doplnit si informace o inkvizici (či lépe inkvizicích) z nezaujatých zdrojů. Mluvíte o "komančích ve 20. století", předpokládám tedy, že mluvíte o inkvizici v českých zemích. Pak byste měl přinejmenším vědět, že u nás inkviziční procesy vedly světské orgány, které si od církve pouze nechávaly vypracovat jakési "odborné posudky".
Jedním z možných trestů byla opravdu konfiskace majetku, ovšem církvi z něj připadla jen část, přibližně třetina až polovina (přesný podíl se v průběhu dějin měnil), zbylá část připadla - inu, podle doby a okolností např. panovníkovi, vrchnosti, obci...
Tím nechci obhajovat počínání Katolické církve v inkvizičních procesech, ale vždy mě zaráží ten rozpor, kdy se církvi dřívější chyby neustále připomínají (a často zveličují), zatímco na ostatní už se zapomnělo.
 
Stát s největšími výdaji na zbrojení si může vcelku beztrestně nastavit jurisdikci po celé sluneční soustavě - nikdo mu v tom prakticky nemá šanci zabránit. A na krádež amerického majetku se dá také dívat podobně jako krádež církevního majektu - inkvizitoři si (opět beztrestně) nahrabali, co se dalo a když jim to komančové ve 20. století sebrali, tak preláti prskali o navrácení "jejich" majetku.
Jinak k tomu nemám moc co dodat, protože o spravedlivé řešení nejspíš stejně nejde...