Tak jestli nekdo v roce 2015 v dobe LTE siti uvazuje o "pridelu" objemu 5 MB / den, tak at se asi necha vysetrit. To je jako 1 minuta kabelove televize nebo 1 cm piva ve sklenici :-)
Zustane to jako doposud, proste si v zahranici vzdy koupim mistni SIM kartu na data (telefonni cislo me nezajima, telefon nemam).
Co nechapu je, ze domaci operator si takto systematicky odrazuje zakazniky. Napriklad Vodafone mel kdysi vcelku pouzitelnou sluzbu Vodafone Passport, kde se za priplatek v hodnote mistni ceny slo za stejnych podminek pirpojit prakticky vsude v Evrope. Pak ji "na prani zakazniku" zdrazil jeste o 100% (priplatek byl dvojnasobek ceny) a ted uz ji pohrbil uplne, protoze pro "pripojeni na den" je podminena aktivaci nejake dalsi nesmyslne predrazene sluzby. A tak se v zahranici snazim vybrat pokud mozno neco jineho, nez Vodafone :-)
Ja bych sel jeste dal, proc se vubec obtezovat nejakymi zakazniky ? :-) Operatori ted uz nemaji pomalu ani vlastni sit (to je opet obtezujici), staci kdyz budou jen zadavat reklamy a inkasovat penize ze zprostredkovani site. O (neprijemne) zakazniky se podeli virtualove, tedy pokud tu CTU zavede poradek.