Kdysi za blahé paměti 4 TV programů jsem se těšil, jak to bude super,až bude v pozemce více programů.Teď vidím, že čím více programů, tím více to stojí za vyliž kapsu a u některých (Pohoda, Metropol,Fanda, Prima Love) zjišťuji, že kdyby neexistovaly, zcela nic se nestane.Místo zlepšování alespoň nějaké programové náplně jen omílají staré věci nebo je jejich náplň naprosto o ničem, až se člověk diví, jak může takový program vůbec živořit a přežít. Že by pračky na peníze jako u prosperujících prázdných čínských restaurací ? Nebo rychle koupit programovou pozici, pro formalitu páchat nudnou náplň a čekat, jestli se nenajde investor, který nemá náladu absolvovat legislativní průtahy kvůli vzniku programu a chce přijít k hotovému, jen si začít rovnou vysílat to své ?
Také mám takový pocit. Sice je výběr programů veliký, ale jsou dny, že ve 20:00 hodin vypínám televizi a jdu radši spát. Jednoduše mne nic neosloví. PRIMA a NOVA zabraly co možná nejvíce vysílacích pozic v MUXech s celostátním pokrytím, zbavíce se tak případné konkurence. Se divím, že se do MUXu 2 dostala TV Barrandov.
K čemu je taková Prima Love, Prima Cool, Nova Cinema, když jen převysílají to, co již odvysíláno bylo na mateřské TV. Ze seriálů je mi špatně, některé filmy vidíme až 6x do roka. Jen zabírají místo v MUXu a tyto televizní společnosti nemají na to, provozovat více jak jeden plnoformátový kanál.
Nechci už prostě další NOVA etwas nebo PRIMA weitere. Kvantita v těchto případech velmi pokulhává za kvalitou. Ale možná to vidím moc černě.
Ne,ne, ta podstata těchto televzí je jiná. Samozřejmě vůbec nejde o diváka. Je to jen o protáčení reklamy v dříve nakoupených pořadech a filmech. čili penízky za reklamu v pořadech už dávno zaplacených. Proto ten nynější boj o výsledky sledovaností,aby mohli inzerentům nasmahnout cenu. Jistě ,ano výsledky sledovanosti u takových COOlů a jiných jsou samozřejmě přehnaně nadsazené.