No dlouho asi ne, ale ono to má i opačný efekt - když si pak následně zaplatí Volej zdarma já jakožto inzerent ve Zlatých stránkách, můžu volat přes tuto službu já zadarmo (kdo se trochu zamyslí a vyzkouší jejich funkce - najde to sám). Takže vlastně nabídnu zákazníkům, ať mě kontaktují zadarmo a ještě ušetřím na svých telefonních hovorech. Myslím, že tohle se Mediatelu opravdu povedlo.
A k Najisto.cz - už teď najisto vím, že ho používat nebudu.
ona je otazka jak dlouho to volani zdarma bude bezet a kolik hovoru na jeden subjekt bude povoleno, jako marketingova podpora v temto case mozna dobre.. :)
"Jít v budoucnu podobnou cestou, jako například konkurenční Mediatel Centrum Holding, zatím neplánuje: "Když už jednou v databázi funkční kontakt vyhledám a najdu, je mi zpravidla jedno, zda volám za devadesát halířů, nebo zadarmo."
To je blbost jako vrata. nevím jak to dělají v Centrum holdings, ale já si rád obvolám víc firem a rozhodnu se dle nabídky. To je dost zásadní rozdíl.