Dennis Woodside, ředitel Googlu pro rozvíjející se trhy, 11. září 2006:
"Podíl vyhledávače Google na přísunu návštěvníků k českým webům se podle posledního měření služby Navrcholu pohybuje na úrovni třiatřiceti procent. Toto číslo však zahrnuje i návštěvníky z ciziny.
Jedničkou byl podle stejného měření český Seznam s 48procentním podílem na vyhledávání. "Jsme dvojka na trhu, co se týká vyhledávání za Seznamem," říká Woodside."
Ano to je pravda, ale Centrum je portál a ne jen vyhledávač, takže podíl na trhu vyhledávačů není to podle čeho se posuzuje pozice na tru portálů. Stejně tak můžete porovnávat i další služby. Zkuste to ještě jednou:o)))
"Důležité sdělení, skoro bych řekl konečně, je - Centrum.cz si uvědomuje, že nemůže být jedničkou na českém Internetu - marketingový ředitel doslova řekl, že na dosažení Seznamu nemají. Proto se prý chtějí stát jedničkou v Internetu pro mladé. A chce odlákat konkurenci právě jejich mladé uživatele. Zajímavá strategie. Ale jenom čas ukáže, nakolik bude úspěšná."
Jaká strategie? Centrum žádnou fungující strategii nikdy nemělo. Po té co prohralo konkurenční boj se Seznamem, ho prohraje i jinde. Jeho služby oproti Seznamu začaly tak klesat, že se to nedá utajit.
Zatím si Centrum nedokázalo udržet ani své lidi a obchodní partnery. Jak je na tom s Internet Tradingem? Jak dlouho bude ještě tyto věci Centrum tutlat?
Už teď je Centrum trojka a to Google teprve klepe na dveře.
>> Už teď je Centrum trojka a to Google teprve klepe na dveře. >>
z jakých statistik nebo pozorování čerpáte? Můžete předložit alespon jedno relevantní číslo, nebo jen vycházíte ze své neznalosti, či v tom máte jiný zájem?