Já bych je nepodceňoval. Za vším co centrum ted dela vidim ja osobne Tomase Burila a jak ho znam, dokaze z minima vytezit maximum. To je myslim duvod outsorcingu velke casti sluzeb. Spojeni s googlem je asi dobry obchodni tah ale postradam u nej vizi do budoucna. Google se zacina poustet do veci, ktere drive nedelal, vlastni obchodnici, reklama v televizi (i kdyz asi barter)....... Z toho mi vychazi jedine a to pohlceni centra googlem. Zadnou jinou alternativu rozvoje v tom nevidim. Takze mozna centrum otevrelo Pandorinu skrinku.
Takových siláckých řečí jsem už od Centrum holdings slyšel (četl). Např Cituji:
Pro Najisto.cz nyní připravujeme několik dalších novinek a pevně věříme, že nám pomohou brzy dosáhnout další mety v návštěvnosti – 2 mil. návštěvníků.“
A nebo . "Tento projekt vznikal od května letošního roku, nese příznačný název Jaknato a jeho cílením jsou výhradně návodná videa," prohlašuje David Hác, vedoucí video týmu ve společnosti Centum Holdings. "My jsme nechtěli jít cestou, kterou se vydali jiní. Namísto toho jsme se pokusili nalézt mezeru na trhu, což se nám ve výsledku také podařilo. Do oblasti videoobsahu tak přinášíme standard, který je v České republice nový," dodává ještě
atd...
Laskavého autora článku bych poprosil o zvážení toho, zda by nebylo záhodno změnit po několika letech v databázi Lupy logo Centra... Věřím, že internetové zpravodajství by mělo sledovat nové trendy, ale i změny :-).
Ad Tomas: vyvoj v clanku je za cely internet... jak je tam take uvedeno.
To logo, jak je v něm napsáno "Community, communication, content"? Komunity Centrum prakticky už nemá, to druhé je stále více a více zanedbatelné a to třetí se ještě tak tak drží? Ha ha :-D
Pro upřesnění Patrikovi: metodika AdMonitoringu je poměrně jasná - započítává se standardní display reklama, bez selfproma v gross cenách. Net v AdMonitoringu nenajdete z logického důvodu.
Ahoj Patricku. Realizátor Admonitoringu společně s mediálními agenturami provádějí kontroly. Neznám přesný postup a harmonogram, to kdyžtak doplní Kateřina, ale zrovna teď v létě jsme v Mladé frontě měli na Admonitoring kontrolu. Takže na započítávání věcí co tam nepatří se přijde.
Vážený pane Zandle,kontrola označování self-proma probíhá standardně na straně Realizátora, a to vždy u každé kampaně. Data jsou samozřejmě dále auditována dle veřejně dostupné metodiky Projektu, kterou si můžete stáhnout na stránkách SPIR.
A druhý kontrolní dotaz: co PPC a PPA? Ad monitoring sice v zadavani rozliseni ma, ale pouzivano neni viz. prezentovane vykony inzerentu typu AUKRO apod. Pripravuje se nejaka zmena pro dusledne rozliseni?
Provedl jsem opravy v článku:
1) v sekci o počtu oslovených firem jsem opravil údaj 65 tisíc firem, které uzavřou obchodní vztah, na 60 tisíc firem, se kterými se obchodníci Centra sejdou. Špatně jsme si rozuměli.
2) Divize T. Búřila má na starosti 2/3 výnosů, chyběla nám ve článku třetina.
Achjo, to nás zase čeká období kdy vyběhne do ulic 100 "odborníků", kteří do teď prodávávi ubohé produkty Centra a najednou to budo ze dne na den zkušení odborníci, co budou tvrdit, že jdou přímo z Googlu! U zákazníků jistě zavládne slušný chaos. Taky by ě zajímalo, jestli profívci z Centra budou mít povoleno otravovat klienty, kteří už v GA inzerují.. Každpádně bude legrace:)
Ne achjo nebude v tom chaos jedná se o to odborníci z centrumu jak popisujete nebudou toto dělat prostě budou nabízet vyhody na Google které klient ,který tam inzeruje nebude možnost získat .-)
No já si říkal, když mi před pár dny lidé z CH říkali že Adfox je pro ně stále klíčový produkt že se jim to nějak nedá věřit. Ale tak je to logický krok, který měl přijít už dávno.
mi zase tvrdili relativně nedávno že Xchat a další komunitní služby sou pro ně taky stále důležitými projekty, ale že ted nejsou na řadě ve změnách.. takže já to vidím tak že mujblog.cz, mojerande.cz, fotoalba.cz a xchat.cz taky brzo skončí :D
Já to vidím jako jednoznačně přínosný krok pro Google a z nouze ctnost na straně Centrum. Jaký důvod budou mít uživatelé používat klon Google služeb a nechodit přímo na Google. Naopak se o nich teď na Centru "dozví" nebo je budou mít stále na očích. Jaká zůstane Centru přidaná hodnota, tak aby tam měl člověk důvod chodit, Aktuálně?
Taky se v článku říká že se prodá do AdWords za desítky milionů. To zní slibně jenom, spekuluji nad tím, že pokud provize z prodeje bude v milionech, tak nevím jestli to uživí prodejní síť Centra a ještě to bude zajímavý zdroj příjmů.
odpověď je v článku...... Agentura Najisto jim nabídne "kombinaci široké produktové nabídky", tedy pravděpodobně něco jako balíčky nejrůznějších reklamních možností šité na míru toho, co je firma schopna zaplatit. Balíčky budou obsahovat jak vlastní produkty Centra, tak produkty partnerů a samozřejmě i AdWords.
jiri hajek centrum holdings
Centrum i Seznam maji podstatny prijem z prodeje zaznamu v katalozich, takze by se uzivily imho i bez fulltextu a kontextove reklamy u vysledlu hledani.