Vážený pane Zandle,kontrola označování self-proma probíhá standardně na straně Realizátora, a to vždy u každé kampaně. Data jsou samozřejmě dále auditována dle veřejně dostupné metodiky Projektu, kterou si můžete stáhnout na stránkách SPIR.
Pro upřesnění Patrikovi: metodika AdMonitoringu je poměrně jasná - započítává se standardní display reklama, bez selfproma v gross cenách. Net v AdMonitoringu nenajdete z logického důvodu.
A druhý kontrolní dotaz: co PPC a PPA? Ad monitoring sice v zadavani rozliseni ma, ale pouzivano neni viz. prezentovane vykony inzerentu typu AUKRO apod. Pripravuje se nejaka zmena pro dusledne rozliseni?
Ahoj Patricku. Realizátor Admonitoringu společně s mediálními agenturami provádějí kontroly. Neznám přesný postup a harmonogram, to kdyžtak doplní Kateřina, ale zrovna teď v létě jsme v Mladé frontě měli na Admonitoring kontrolu. Takže na započítávání věcí co tam nepatří se přijde.