Vlákno názorů k článku Centrum: Musíme tam všichni od doly - Služby centra využívám už půl roku a jsem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 5. 2000 15:33

    doly (neregistrovaný)
    Služby centra využívám už půl roku a jsem s ním moc spojkojen. Pravdou je, že jejich emajl naběhne nejdřív. Vim to protože mám mejla snad úlně všude. Zrovna dneska sem si pustil seznam a málem sem se při čekání na načtení zbláznil nudou, u centra je to tak třikrát rychlejší. Využívám u něj většiny služeb a je to prostě pohoda. Spousta mích spolužáků přestoupila taky na Centrum a vim proč, protože to je rychlý, dobrý a mělo to ještě před nedávnem dobrej disajn.
    Doufám že výhody centra nakonec pochopí víc lidí a že se reklama ujme.

    Čau Doly.
  • 4. 5. 2000 14:22

    Karel (neregistrovaný)
    Proste SEZNAm je Vas kamarad.
    Od Seznamu jsem osobne presel na CENTRUM nikoli na ATLAs - duvod,
    SEZNAM je spatny a ATLAs nema nic co mne zaujalo CENTRUM ano.
    Priznam se duvodem k prechodu je MAIL, ale ted jsem jiz spokojenym uzivatelem CENTRA dlouhou dobu, novy design my vylozene "medi" a uzivam vsechny ostatni sluzby vcetne vyhledavani, nebot CENTRUM FULLTEXT je pro mne nejlepsi v CR, KATALOG jiz dohonili a ja najdu vse co potrebuji - osuhlasim pri startu to tak nebylo - a personalizace mi vylozene setri spoustu casu - a tim jsou zcela vyjmecni - jednoduchost 100% funkcnost a snaha prinaset neco noveho.

    Vzhledem k tomu, ze jsem student, vim o spouste svych spoluzaku, jez udelali to same a tak se vubec tak prudkemu vzrustu obliby centra nedivym. PROSTE FUNGUJI a UMEJI TO
  • 4. 5. 2000 10:24

    Jiri Pallas (neregistrovaný)
    Nase zkusenost (seznamka.cz) se clanky v novinach ci rozhovory v TV - nekolikaprocentni narust okamzite a z techto zvedavcu zustanou jenom ti, kterym se u nas libi. Bannery pri velkych kampanich pod 1% uspesnosti a opet ne vsichni zustavaji.
    Jedine co dlouhodobe funguje je kvalitni obsah a tam je Seznam daleko pred vsemi - nezarazuje cokoli, ale poctive vse cenzuruji a tridi vsechny nove odkazy.
    Centrum bude mit velky problem pretahnout lidi Seznamu ci Atlasu - v podstate nenabizi nic lepsiho a uzivatel internetu je (tvrdim ja) tvor konzervativni.
    Zmena designu tak kratce po rozjezdu muze centru uskodit u stavajicich pravidelnych navstevniku - funkcnost se mi nezda lepsi ac je design patrne vkusnejsi.
    Z auditu dcci lze usuzovat, ze je centrum pouzivano hlavne na emajlovani - zhruba stejne navstevniku jako seznamka a dvojnasobny pocet prohlednutych stranek. To neni pro inzerenty kteri vedi jak internet funguje moc lakave! Pokud bych od nich kupoval reklamu tak bych nechtel emajlove stranky a otazka je co zbyva?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).