Ehm... děkuji za ochotu, ale to co uvádíš je právě z té skupiny předražených vydřiduchů těžících z hlouposti druhých... to už je lepší ušetřené peníze risknout v reklamně na slepo... u hodně navštěvovaných webů to jsou totiž statisícové částky... To už je lepší za ty peníze vyvinout vlastní systém...
Navíc to neřeší podstatu - zjištění zadavatelem reklamy, ten vidí jen velmi málo vypovídající čísla a to jen u pár nějvětších webů... u zbytku je odkázán na to co prodejce reklamy předhodí a buď tomu věří (že není zfalšováno) či ne... Čili úplně stejné jako když mi prodejce reklamy ukáže jakékoli jiné statistiky (třeba zdarma např Google statistics...)
www.netmonitor.cz, plánování dle cílových skupin patří ovšem mezi placené služby, tato služba je pro svoji vysokou vypovídající hodnotu pouúžívána snad všemi TOP agenturami nakupujícími online
Souhlasím. Ale to dělají spíše zkušení inzerenti, nikoli "prvoinzerenti", kterými prodejci reklamy těmi čísly "omračují"...
Můžete prosím název nějaké takové aplikace, případně odkaz, kontakt atd. kde se dá o ní zjistit více? Já kromě pár předražených parazitních firem toto sledujících nic neznám. Nemyslím běžné statistiky, ale to co popisujete... Zajímá mne to z pohledu inzerenta... Díky!
Inzerenti už dávno neřeší čísla návštěvnosti. Mají takovou hezkou aplikaci, která jim vyplivuje potřebné věci týkající se cílové skupiny, afinity a dalších a dalších věcí. Ale návštěvnost tam vůbec není.
Opravdu jsou inzerenti tak hloupí aby nevěděli, že celková návštěvnost všech subdomén jim k ničemu není, když jednotlivé reklamní produkty se zobrazují jen na vybraných doménách???
Nebo jde o egoistický boj chlapečků na pískovišti, kdo postaví větší bábovičku aby jejich prodejci reklamy mohli potenciální ovečkám tyto nicneříkající čísla otloukat o hlavu a bít se v prsa že jsou dvojka, trojka...?