Tu provizi mysli vazne? 80% se mi nezda fer. Vzdyt i medialky si berou polovinu a to jednaji osobne s jednotlivymi inzerenty a kampane nastavuji samy. Zde bude inzerent odvadet vetsinu prace.
Já si myslím že 20% provize pro weby je v pořádku, taky dokonce slibují i víc když je web kvalitní nebo dobře vydělává ...
Spíš se mi nezdá minimální cena 5,-kč/proklik, proč nenastavit minimální třeba na 1,-kč a když je zájem o dané slova stejně se částka za proklik dostane jako třeba u Googlu na některé slova i na 25,-Kč a víc ...
u provize zrejme nikomu nedochazi, ze u PPC (nerku-li PPSale - tam to muze jit do desitek az stovek korun) jde o zasadne jiny pristup ke klientum. takze jak cena mne pripada (na zaklade zkusenosti z nemecka) celkem ok. spise by me zajimaly podrobnosti, jestli se zohlednuje "kvalita kliku" t.j. alespon delka navstevy...
co mi je spise divne je onen "vertikalni kartel" mezi mediem a medialkou. u techto systemu se totiz i jinak planuji kampane. predbezny vyber medii se spusti rekneme na tyden, pak se vyberou jenom ty "klikaci" umisteni. takze u spusteni na jednom serveru jaksi postradam smysl... mimochodem, jednou z nejdulezitejsich veci na takovemto systemu je zpetny audit a reporting. v manufakture se to bude kontrolovat blbe.
urcite je to ale krok spravnym smerem, i kdyz si myslim, ze prinese rade serveru krute vystrizliveni. u techto cisel se moc kouzlit neda, kliknuta (prodana) plati...
"Zdravý optimismus je dobrý. Nezdravý optimismus je zhoubný."
Přesně! Lépe se to říci ani nedalo. To věrně popisuje Centrum.
Mezi řádky je napsáno: 10 měsíců jsme na něčem dělali a přesto jsme se nebyli schopni zorganizovat. Může mi někdo alepoň naznačit co těch 10 měsíců dělali, že ve chvíli spuštění neví levá ruka co dělá pravá?
"Obchodná stránka projektu je v rukach Internet Trading. Centrum.cz ma na starosti technické zastrešenie. Z toho dovodu sa nam stalo, že sme naše kroky idealne neskoordinovali"
Jako malé děti. Úplně by stačilo napsat, že na Centrum to bylo organizačně moc náročné. Nebo co ta věta má znamenat?
"Na straně Centra bolo až moc velke nadšenie z tohto systemu a pustili sme to von skor ako o tom veděl náš partner"
... po 10 měsících příprav viz. prohlášení pana Bajera.
"Ručne spracovanie objednávok je z praktického dovodu. V ČR nie je vela systemov, ktoré fungujú v takom velkom rozsahu. Je potrebne najst tie správne postupy. Mame dostatočne silny personal, aby všetko veděl riešiť v dostatočně kratkom čase. Samozrejme dalšia verzia bude automatizovaná."
Ten protimluv má zvyšovat důvěru? Není líp neříkat vůbec nic?
Problém u těchto vlkých firem je ten, že když je několik desítek zamětnanců, tak prostě není technikcý možné to všechno informovat tak, aby o tom skutečně všichni vědeli.
Nevím, co tam pánové z Centra "ručně" provádějí, ale pochybuji, že k tomu zvládají adfox. Absolutně chybí dokumentace a na registraci do partnerských webů jsem se odpovědi nedočkala ani po několika dnech. Stačila by prostá automatická odpověď, aby měl člověk aspoň pocit, že to někdo viděl.
Přesně!
Taky jsem zkoušel registraci do partnerských webů. Ztroskotal jsem. Napsal jsem e-mail na dvě ze tří adres uvedených v kontaktech. Na adrese hronec@internettrading.cz (patrně se to tam nějak forwardovalo) to někdo přečetl v 9:28 (mám doručenku).
A odpověď? Je 23:00 a odpověď nikde....
Takže s..u na ně!
Má někdo tip na projekt, který by platil za zobrazování reklamy i když nemá majitel webu živnosťák? PS: kasína a podobné prosím vynechte....
jediný co se dělá ( zatím ) ručně je kontrola reklamních textů a zadávání plateb , a ty budou v období od 8 - 16 hod v pracovní dny schvalovány do 15 - ti minut , mimo toto období - následující den . což mě při rozjezdu připadá normální .
Hlavni problem u nas, co se tyce PPC siti, neni cena, ale maly rozsah. Nyni nam s PPC chodi cca 150 lidi denne, ja bych jich bral klidne 20x tolik. Tesim se, az bude PPC fungovat i na seznamu.
no jo, o tom to je. ted zacne byt zajimava nejenom navstevnost, ale i afinita mezi navstevniky a zamerenim reklamy. zadna bublinoidni cisla, ale realne chovani. vice prokliku muze prijit z mista s mizivymi impresemi, nez z milionovych impresi obecneho rozcestniku... proto si jdu hlavu ukroutit nad ucasti obecneho portalu na takovemto projektu... krome toho ze nechapu, jakapak ucast. kdyz reknu - chci nakoupit za takovych a takovych podminek a bud vas zaradim nebo taky ne. krome toho, tohle slo uz davno. usledovat proklik jde i z tramtarie. spis jde o to, kdy dozraji zadavatele.
Autor článku asi předpokládal, že se podaří dodržet posunutý "termín spuštění pondělí 8.10.", jak bylo uvedeno v oficiálním emailu. Bohužel zatím neběží a ani technická podpora netuší, kdy se rozeběhne.