u provize zrejme nikomu nedochazi, ze u PPC (nerku-li PPSale - tam to muze jit do desitek az stovek korun) jde o zasadne jiny pristup ke klientum. takze jak cena mne pripada (na zaklade zkusenosti z nemecka) celkem ok. spise by me zajimaly podrobnosti, jestli se zohlednuje "kvalita kliku" t.j. alespon delka navstevy...
co mi je spise divne je onen "vertikalni kartel" mezi mediem a medialkou. u techto systemu se totiz i jinak planuji kampane. predbezny vyber medii se spusti rekneme na tyden, pak se vyberou jenom ty "klikaci" umisteni. takze u spusteni na jednom serveru jaksi postradam smysl... mimochodem, jednou z nejdulezitejsich veci na takovemto systemu je zpetny audit a reporting. v manufakture se to bude kontrolovat blbe.
urcite je to ale krok spravnym smerem, i kdyz si myslim, ze prinese rade serveru krute vystrizliveni. u techto cisel se moc kouzlit neda, kliknuta (prodana) plati...