Otázkou zůstává, jestli je pan Klíma nominovaný za TV Nova, nebo FTV Prima? Přeci jen, v roce 2012 uváděl ještě Soukromá dramata.
Každopádně všem vítězům je potřeba pogratulovat, televize si rozdělily zrcátka hezky rovnoměrně. Paní Borhyová je krásná, pan Bernartský je sympaťák, pan Klíma si to zasloužil za celoživotní dílo, pan Šíp je oblíbený u starších diváků, pan Gott je stálice, paní Vondráčková u té nevím, podle mě není oblíbencem starších ani současných mladých, pan Brzobohatý je talentovaný muzikant i herec, paní Freimannová dobře hraje, seriál Vyprávěj je oblíbený u starších diváků, pořad Partička je pro změnu nejsledovanější u mladých diváků a Dvoranu slávy pro jubilanta Oldřicha Lipského ani není potřeba zvláště komentovat.
Byl to příjemný večer, jen škoda, že na panu Šípovi je už vidět velká únava. I přesto, že jsem téměř jeho ročník, budeme rádi příští rok za novou krev. Ale děkujeme za hezký večer a celkovou noblesnost pořadu, včetně "oscarového" jeviště. Bylo to fajn. Milan
Je to o generacích. My s manželkou (je nám přes padesát) sledujeme rádi starší i novější věci, ale víme, že naši vnuci sledují zase úplně něco jiného. Proto je fajn, že zvítězili favoriti všech generací. My máme pana Krause a Šípa, mladí Partičku a Vylomeniny. A o tom to je. Já například nerozumím všem těm Ulicím a Ordinacím, ale nekritizuji je. Pokud mají své diváky, tak to asi tvůrci dělají dobře. ČT má starší publikum, Nova střední a Prima zase vévodí mladým a přijde mi to ideálně rozložené. Dobrou noc, Milan.
Prima je takove nic! zije ze zahranicnich nakupu, ktere ale nemaji sledovanost! coz je skoda! a to co vyrobi sama, je odpad!!! nema zadny cesky dobry serial, nepodporuje ceske filmy, az na Particku nema nic v zabave! ty akvizice by mohly byt kdekoliv! Prima nema NIC vlastniho, co by stalo za jeji propagaci! v podstate by se dala nahradit jakymkoliv jinym vysilatelem a divak by si ani nevzpomnel! CT je znacka. Nova taky, pokud konecne skonci Rumun a Andrusko. a Prima? je NIC!
Pane Sabo, smím se zeptat, co má v zábavě například Nova?
Když si to vezmu:
Nova: Superstar, Hlas, Ulice, Ordinace, Gympl, Helena
Prima: Vylomeniny, Partička, Cesty domů, Ano šéfe, Nikdo není dokonalý, Show JK, Polívka na víně, Zrcadlo života.
A ještě: Máme rádi Česko, Talent, Farmář.
ČT: Donutil (pořád tentýž?), Taxík (je nový?), Všechnopárty, Rub a líc, Krásný ztráty (jsou to ještě premiéry?), Na plovárně (premiéry?)
Řekl bych, že Prima na tom není o nic hůř než Nova, dost možná právě naopak. Kdoví, možná by mohla být srovnatelná i s ČT.
Prima nepodporuje film?
Platí do fondu jako každá soukromá televize.
A co film Šmejdi od Silvie Dymákové, která pracuje právě pro Primu? (http://www.csfd.cz/tvurce/87537-silvie-dymakova/). Kdyby Prima netvořila podmínky pro vlastní výrobu, nikdo takový by se s nimi "nezahodil".
Dobrý seriál: Ač nesleduji, tak Cesty Domů jsou zcela jistě kvalitou srovnatelné s Ulicí nebo Ordinací. Jsou pro stejné diváky, mezi která já naštěstí nepatřím.
Akvizice: Mohly by opravdu být kdekoli, ale proč potom nejsou? Když si vezmu současnou Novu, která poté co Prima něco odvysílá uhání, aby to odvysílala taky - Cool dal Bastardy 2, Cinema za 20 dní jedničku. Prima jako první uvedla nějaký film (například Nesvatbovi, ale je toho víc), Nova je dá za týden. Tím samozřejmě neříkám, že je zde jakési přednostní právo pro toho, kdo s něčím přijde první.
Nahradit Primu bez povšimnutí? U mě by to bez povšimnutí rozhodně nebylo. Viz. Prima Zoom. Dokonce bych skoro řekl, že máte pravdu, že Prima nemá na propagaci (jen) pořad, ale má na propagaci celou stanici (Zoom) a to zase nemá třeba Nova, ČT má možná tak tu 24ku, která bývala podle mě i lepší, ale budiž.
Avšak je otázkou, co je dražší? Zprávy nebo dokumenty? Myslím, že ty zprávy.
Koukám, že je tu další, co chce vidět jen ze svého tanku. Akvizice: Ano, byla doba, kdy měla Prima před Novou navrch. Filmy, které odvysílá Nova hned po Primě, ano, ale je a bylo to stejné i naopak. Na Nově (skupině) i když nehýří zrovna premiérama, jde každopádně v současné době více premiér ať filmových tak seriálových na Nově. Váš výpis zábavy: je u Primy samozřejmě kompletní i o pořady, které se nevysílají po celý rok. U České televize jste pochopitelně neúmyslně neuvedl Zázraky přírody, Zlaté časy, StarDance, u kterých by si to minimálně kvůli sledovanosti o které se Primě či Nově ani nemůže zdát. Propagační kanál Prima Zoom? Můžu se vás zeptat jaké dokumenty či dokumentární cykly Prima natočila. Speciální jednotky vím. Osobně jsem měl Primu v minulém období radši, ale kam (a to rychle) směřuje mě stále odrazuje a to říkám bohužel. Ano, Zoom by mi rozhodně chyběl, ale tento program je možnost nahradit, pokud nejde o vlastní (originální) produkci Primy a tam směřovala i má otázka, co by Prima ve svém (podle vás) propagačním kanálu vysílala. Zprávy Primy jsou pro mě určitě mnohem stravitelnější než Novy, nicméně je nemám potřebu sledovat, pokud předtím vidím ČT24. Z mé zkušenosti vím, že se zde z 90procent neobjeví nic, co bych neviděl v předchozích zprávách 24, Krimi a VIP nesleduji. Filmy? Jaké. Prima ve všední dny na svých čtyřech kanálech není schopna nabídnout jediný film a těch třech béčkových hororech, co se objeví v týdnu na Coolu, snad nemá cenu hovořit. O jaké filmy by asi tak měla Nova po Primě žadonit. Chápu, že jste si vybral příklad, který ve vás jakožto ve fanouškovi Primy vzbouřil tento dojem. Pokud si projdete program hlavní Primy a Coolu před třema, čtyřmi lety, tak bych vám dal 100procentě za pravdu, ale je nutné si přiznat, že ta doba je už dávno pryč a někdy chce ty oči otevřít a podívat se, co že vysílá Family, Cool i Love téměř po celý den, to nejojetější a nejméně hodnocené, co jest možno. Upřímně: Osobně se divím, že má v současné době Family i Cool (na mě) až tak vysoká čísla. Jen pro to, že si asi jako každý, který této televizi dříve fandil přeju, aby ještě spadla, ale jen proto, aby se opět zvedla.
Výpis u Primy kompletní:
Ne úplně, tématické stanice jsem vynechal.
Ano, máte pravdu, na Zázraky, Zlaté časy (podle CSFD je to snad údajně podobné Česku na Primě - je to tak?), Star Dance jsem opravdu zapomněl, to mi vypadlo a děkuji, že jste mě doplnil. U Novy jsem asi také něco zapomněl. Nevím však na co.
Pokud jde o dokumentární projekty Primy, máte pravdu, to si nevzpomínám, kromě Dymákové a Autosalonu a publicistiky (to však není dokument) na nic. Ale to bohužel ani u Novy. Tam si za poslední dobu nevzpomínám ani na vysílaný premiérový dokument.
Zoom jde nahradit? Ano, jde. Ale kým? Kinem Svět? To snad doufám ne :-). Jakto, že když jde nahradit, tak ještě nemá relevantní konkurenci? A jaká je cena tohoto případného nahrazení na kvalitě obsahu?
Co by Prima vysílala?
Například publicistiku (Zprávy, Reportéři, navázat nějak na Soukromá Dramata, zkusit spotřebitelský magazín) a společnost (Autosalon, Prima Svět, Receptář, Jak se staví byt/dům, kulinářské pořady) bezpochyby má. Ano, je pravda, že by musela na tématickou stanici leccos vytáhnout z archivu, aby vysílala 18 hodin, ale skončila by jako Telka od Novy, což by nebylo pro vlastní výrobu dobře.
Nejperspektivněji by se podle mě pro Primu nyní jevil zpravodajský kanál.
Eventuálně by byl možný krimi kanál. Kriminálek má Prima také hodně.
To co má Nova za zprávy, promiňte, to je podle mě informační odpad.
Více premiér na skupině Nova?
Tomu se mi poslední dobou ani nechce věřit.
Ano, Prima sice třeba nenabídne seriál s novým jménem, ale nabídne pro změnu novou řadu seriálu, který se osvědčil. Zanedlouho to budou například Vraždy v Midsomeru. Navíc, seriálové novinky Prima raději nabízí místo Family na Coolu. Do jaké míry je to šťastné, toť otázka.
Viděl jste třeba ve čtvrtek kolem půlnoci dávanou Firmu? (dramatický/akční seriál; http://www.csfd.cz/film/310260-firma/ ). Čas sice odrazuje, ale dá se nastavit SetTopBox. Samozřejmě nevím, jestli je tento žánr (nebo ústřední herec) Vaším šálkem kávy. Pokud ne, není pak divu, že se Vám Prima pocitově vzdaluje. Ale to se stává občas nám každému, mě nevyjímaje. Mnohdy si opravdu připadám jako ovladačový pistolník, abych si vůbec vybral, až skončím skoro vždycky u Zoomu.
Nabídnout film ve všední den:
To není tak zcela pravda, jen se podívejte:
29.4. Family 23:20 Věc
30.4. Cool 23:00 Tanec ohnivých draků
1.5. Cool 23:05 Skřet
2.5 Cool 21:50 Smrtonosná past 4
3.5 Family 23:25 Krvavý příliv
3.5 Cool 22:15 Obludárium
Někdy bývají filmy nad ránem, což je opravdu nešťastné.
Pochopitelně ty filmy neznám (až na Past) a tak nemohu říct jsou li dobré nebo ne (navíc bych byl subjetivní), ale máte pravdu, že pokud jde o film, pak je na Primě výběr 1 z 1, to nelze popřít.
Nova žadonit nemá potřebu (zatím jí ještě ty její dluhy tak netíží), jednoduše si koupí totéž. Ale vědět co vlastně koupit, mít ten cit při nákupu toho, či onoho. To (málo/ni)kdo a (málo/ni)kdy má. A máte pravdu v tom, že to může každý, nelze si dělat nároky typu já to vysílal první.
Jako fanouškovi ... takhle bych se asi nenazval, vzbouřil ... takhle bych to také nenazval :-). Ale jednoduše jsem ten film zahlédl a spojil si ho s tím, že byl v premiéře na Primě, to je vše. Máte pravdu, příkladů je víc na obou stranách, jak na Nově, tak na Primě (Columbo, Invaze, ...).
Pokud jde o to, jak vysílala Prima před čtyřmi lety, ano bylo to jiné a asi i lepší. Ono to vypadá (za posledních 10 let) tak, že se Prima příliš nezlepšila a ani nezhoršila, ale Nova se zhoršila zásadně a zhoršuje nadále. Takže v tom zhoršování rozhodně není Prima sama.
Co třeba Nova, jak ta vysílala? A vysílá dnes? Pro mě osobně dnes hrůza pohledět:
- Zrcadlové opakování téhož na hlavním a na tématickém kanálu
- co půl roku totéž (bývával to rok)
- kdysi bývala politická debata, sice hloupá s nemožným Vávrou a karieristkou Bobošíkovou, ale byla; prý se má obnovit
- dvě stanice vystavěné na archivu vlastní tvorby (ze Smíchova to aspoň mírně ustupuje, protože na něj ustupuje to, co bylo na Cinemě, Telka - no dobře, co se dá dělat)
- zprávy ostudou publicistiky (sledovanost je pro mě záhadou), kdyby neměli Hrušku, tak nemají asi snad vůbec nic
Holt Železného Nova a Andruškova Nova jsou dvě úplně jiné televize, které mají společné jediné - logo. To je ale vše. Invence vzala za své, televize se radši dala na kupování mezinárodních licencí a teď jsou jejich vězni, chtějí li ty pořady dávat znovu, musí si licence znovu zaplatit.
Víťo, hezky napsané a ve spoustě věcí najdeme shodu. Něco vám řeknu a opravdu tím nikam nemířím a nechci od vás žádnou odpověď. Nevím, jak to tu dlouho sledujete, pokud nejste ten, za koho vás považuju. Nicméně, váš příspěvek, ať už formou, tak názory, jakoby z oka vypadl z pera jednoho diskutéra, kterého nebudu úmyslně jmenovat. Pamatuju, že i takhle v pohodě mi kdysi dokázal odpovědět či reagovat, i když si myslím, že tu měl plnit jeden jediný úkol. Jestli mi rozumíte... Nechme to bejt.
... na druhé straně není důvod Vám ji neposkytnout. Za svými názory, dnešními i dřívějšími nemám důvod si nestát. V diskuzi vystupuji sám za sebe, opravdu se jmenuji tak, jak jsem zde uvedl.
Pokud jde o diskutéra, kterého jste si vzpomněl, chci věřit, že jsem Vám připomněl člověka pozitivně laděného, pokud možno v těch (nej)lepších vzpomínkách. Pokud jsem Vám připomněl někoho, koho jste si raději připomenout nechtěl, tak se Vám předem omlouvám.
Já s Tebou v tomto Petře nemůžu bohužel souhlasit. Nemůžeš chtít, aby byl někdo, kdo se objevuje na diskusním fóru s jediným cílem v každém příspěvku, kdy na to jde vždy naprosto zřetelnou taktikou (pomáhajíc si lží, neustálým měněním názorů při několika profilech, vždy obhájit jen to, co je v současné době aktuální na Primě, i přes to, že to odporuje jeho zde vyjádřeným názorům z doby minulé). Tohle nemůžeš dávat na vinu ostatním, to se na mě nezlob. Když se ti tu bude objevovat reklama mezi názory, tak budeš také nasranej. Já přiznávám, že je D.Novák (nebo jak se jmenuje) minimálně zajímavým, ale to bude každý, kdo se bude jen něčím vymykat. Dříve bych mu jeho názor ještě věřil, ale když tu viditelně jde stále za jediným cílem, ať se to (k současnému programu Primy) už naprosto neshoduje s tím, co tu dříve obhajoval či kritizoval, tak je mi jasné, že to musí být někdo spojen s touto firmou. Ta posedlost o které píšeš je spíše na druhé straně.
Tak na jednu stranu je to asi pravda. Osobně je mi jeho osobnost velkou záhadou a tady rád přiznám svou (asi) slabinu, že by mě zajímalo, o koho ve skutečnosti jde. Věřím, že ani David Novák nebylo jeho pravé jméno, ale o to jméno nejde. Trošku se za to stydím, ale uznávám, že jsem nad tím nejednou přemýšlel. Jde tomuto pisateli, o to se pohádat, či záměrně lhát a uspokojit se následně zájmem těch, co reagují, či je to cílená propaganda jedné firmy, která chce mít na nejčtenějším webu svého zaměření svého warriora? Pokud někomu vadí jakákoliv reklama (z naprosté většiny lživá) jako mě, tak má občas (někdo víc někdo méně) chuť reagovat. Ve finále je ta Tebou zmíněná ignorace rozhodně jedinou možností. Každopádně si všímám, že nám ta reakce (způsobem ignorace) na jeho osobu tu v posledních jeho příspěvcích docela funguje. Alespoň jsem nezaznamenal zatím žádnou agresivní odpověď a drží se zatím i Pavel P. a to jsem překvapen. Mám strach, abych prvním vybuchlým nebyl já? :-)
O Pavlu P. tu přeci nebyla řeč. Ale jo, dovolím si vyjádřit svůj názor. Mě nevadí ani jeden, spíše ta vychcaná strategie (lži, taktika či čísla, která se zrovna hodí v danou chvíli). Když mi někdo nadhodí Pavla P. tak se přiznám, že nikdy nevím jak mám reagovat. Dnes mám ale jasno. Pavel pro mě není zdaleka tak záhadná osoba jako D.Novák. Je to tím, že (říkám opravdu pouze svou domněnku) tu má stále (pokud nedostane ban) jeden profil a myslím, že nejde pouze o sympatie k CME, ale čistě o zájem zviditelnit pouze jakýkoliv úspěch CME. Nevšiml jsem si, že by Pavel někdy vyjádřil k jakémukoliv pořadu čistě svůj osobní názor, zejména negativní. To rozhodně. Důvod jeho přítomnosti je myslím (nejen mě) jasný. David Novák je záhada a není to pro mě zdaleka tak jednoznačná odpověď. Více profilů ve stejnou chvíli, jeho názor se mění v každém jiném profilu (co je vlastně jeho názor), ale to podstatné: začíná vždy stylem, že občas padne nějáká kritika na Primu, ale všimněte si, jak vždy končí každá jeho diskuze, ač začala třeba zmíněnou kritikou. Napíše: Není to ono, ale stále je to nejlepší. Cíl je dle mého jasný. Jen od Pavla s tím rozdílem, že začíná vždy opatrně menšíma narážkama na konkurenci a při stupňující agresi (když se nedaří) je ten urputný boj za svou značku, či obhájit cokoliv (ač mu viditelně nemusí být spousta věcí po chuti) svou firmu. Pavel jde do diskuze s tím obhájit Novu od začátku agresivně a myslím, že není až tak citově založen. Prostě, když mu tu občas napíšete cokoliv ne zrovna růžového, tak ho to dle mého naprosto nerozhodí. David Novák (říkejme mu tak) je dle mého často rozhozen citově a nechtěná agrese se často stupňuje. Myslím, že ho často i mrzí, co zde jinému diskutujícímu napíše. Nevím, třeba to vidím jinak než většina z vás.
No myslím, že ses Davide popsal docela pravdivě, v případě Pavla P. hraješ často raději mrtvého brouka. A když si přečteš, co jsi právě napsal, tak se jej vlastně zastáváš a obhajušeš, Nemůžu s tebou ale souhlasit, já velký rozdíl mezi Davidem Novákem a Pavlem P. (a vlastně ani Jaroslavem Sabó) moc nevidím. Pokud jde o vyjádření názoru k pořadům, tak pokud se jedná o pořad konkurenčení televize, tak je vždy vyloženě negativní. A často vulgární. To rozhodně. A když se mu něco napíše ne zrovna růžového, abych použil tvá slova, tak jej to naopak hned rozhodí a ihned přejde k urážkám.
Ano, zřejmě to vidíš jinak, než většina z nás. Možná proto, že jsi se dříve dostal do křížku s D.N., a na Pavla P. raději nereaguješ, což je na jednu stranu rozumné, protože ostatní, co si dovolili náhodou s ním nesouhlasit, byli rázem označeni za trapné a ubohé, v tom mírnějším případě. A jemu vlastně o nějakou diskuzi ani tak moc nejde, pokud se podíváš na jeho příspěvky, tak nejde ani tak o názor, jako spíš o trolling, tj. snahu vyvolat hádky, což se mu dost často daří.
No je pravdou, že kdyby i ostatní použili tvou taktiku neragování na Pavla P. a stejně tak nereagovali na Davida Nováka, tak by i jej to přestalo bavit a dal by pokoj. Bohužel, o to už tady byla několikrát snaha, ale nakonec se vždycky někdo nechá vyprovokovat.
Díky za názor. Jsem rád, že se vyjádří někdo z jiného (než z mého) pohledu. Určitě si z tvého názoru vezmu, to co mi (v dobrém) vyčítáš. Hned ti bez rozmyšlení dám rád za pravdu, že u Pavla P. hraju často raději mrtvého brouka a myslím, že jsem to hned z kraje (i když né zas tak otevřeně) přiznal. Souhlasím. Důvod je bezesporu i ten, který uvádíš. Jen s druhou polovinou bych si dovolil nesouhlasit. Určitě si poznal, že jsem citlivka a v mém hodnocení jsem se naopak spíše zastal D.Nováka, ač pro někoho možná paradoxně, právě po tom co jsem se s ním dostal do křížku. Na rovinu: I když víme, že mu jde stejně o jedno, tak jsem si s ním v minulosti mohl často i bez konfliktu vyměnit názor. U Pavla, pokud nejde pouze o chvalozpěv to bohužel nejde. Tak to jen k tomu, co jsi si v mém čmárání špatně vyložil , jinak s tím ostatním rád souhlasím.
Ještě bych si dovolil Katodo vyjádřit se k tomu, s čím si se mnou nesouhlasil. Mám na věc dost podobný názor a tak mi neštimovalo proč si viděl věc jinak a teď koukám, že bych si nejraději dal pár facek, poněvadž jsem se asi nedostatečně srozumitelně nevyjádřil (přiznám, že se mi to občas stane, poněvadž často píšu a pak mažu, nakonec si to nepřečtu, no prostě vocas) a ty sis to trošku obráceně přebral. Když jsem psal, že si myslím, že není Pavel až tak citově založen a že jeho reakce je často hned od počátku agresivní, tak když to dáš dohromady, tak jsem se ho tím logicky nemohl zastávat. U DN jsem psal, že si myslím, že v těch gradujících reakcích, si často myslím, že lituje s čím příjde do lesa, poněvadž tu bude do morku kosti obhajovat každou hloupost, kterou vždy nejprve kritizoval (ovšem u konkurence). Takže suma sumárum: Ode mně (zvlášť) nesmíš brát, že to chlapské je to správné.
Za posledni let týtý byli nominovani lidi co uz na tv jsou dlouho a daji je do objevu roku jako ted Martin Kraus uz byl na tv v roce 2000
2012 Ententýky (TV seriál)
Setkání s hvězdou: Boleslav Polívka (TV film)
2011 Čapkovy kapsy (TV seriál)
2010 Ach, ty vraždy! (TV seriál)
Cesty domů (TV seriál)
2009 Vyprávěj (TV seriál)
2008 Kanadská noc (TV film)
Kouzla králů (TV film)
2005 Ulice (TV seriál)
2000 Dračí doupě
i dalsi co tam byli nominovani na objev roku jsou znami dlouho nemel by na objevu roku nominavat osoby co ten dani rok byli poprve na obrazovce
Za posledni let týtý byli nominovani lidi co uz na tv jsou dlouho a daji je do objevu roku jako ted Martin Kraus uz byl na tv v roce 2000
2012 Ententýky (TV seriál)
Setkání s hvězdou: Boleslav Polívka (TV film)
2011 Čapkovy kapsy (TV seriál)
2010 Ach, ty vraždy! (TV seriál)
Cesty domů (TV seriál)
2009 Vyprávěj (TV seriál)
2008 Kanadská noc (TV film)
Kouzla králů (TV film)
2005 Ulice (TV seriál)
2000 Dračí doupě
i dalsi co tam byli nominovani na objev roku jsou znami dlouho nemel by na objevu roku nominavat osoby co ten dani rok byli poprve na obrazovce