Platil jsem bankovním převodem. Na třetí pracovní den mi po urgenci došly údaje k platbě. Zaplaceno obratem a zboží nikde. Už čekám 6 pracovní den od objednání. Kdybych šel na dobírku, tak už zboží bych dávno měl. A nebo taky neměl, ale měl bych peníze. Takto nemám ani zboží, ani peníze. Grrrr
Mám podobnou zkušenost. Ve velkém internetovém obchodě, kde jsem opakovaně nakupoval na dobírku a vždy se vše vyřídilo obratem, jsem vzhledem k dobrým zkušenostem zaplatil převodem při objednání. Oba účty u stejné banky, převod peněz bankou potvrzen za 15 minut. Po týdnu opakované urgence v obchodu bez odpovědi, desátý den od zaplacení konečně dorazil balík... určený jinému zákazníkovi. Další kolo urgencí, mailů a telefonátů. Děkuji, ale tohle už zažít znovu nechci.
Jednoduše jejich jméno neuvádím, protože mám tak trochu právního vzdělání a zatím to ještě není ve fázi, kdy bych je mohl jmenovat, aniž by mi to vyneslo žalobu za poškození dobrého jména, případně pomluvy. Jako kolega jsem už u nich též párkrát nakoupil na dobírku a nyní po dobrých zkušenostech na převod. Ale též se nějak nedaří, ale fakt neuplynuly přiměřené lhůty, abych je tady naplno mohl natřít.