- jejich zpravodajství je nejsledovanější v ČR. I když to nevypovídá nic o kvalitě a objektivnosti.
- nesledují je jen venkovani.
- i venkovani mají Internet.
Kdyby to nepropagovali ve zprávách, tak se na to 4. místo nedostanou ani zdaleka. Co jiného by k nim návštěvníky přitáhlo?
MTV je dobrá značka, tak se jí držej. Pro jistotu existují "vedlejší" programy kde skutečně jede jenom hudba (MTV Hits, MTV Dance apod.). To je taková ta americká úchylka na zkratky. Podobně CNN (Cable News Network) není jen kabelovka, jde chytit i na satelitu.
"nechápu, jak tam můžou dávat nějaký přiblblý pořady, který např. mne vůbec nezajímaj." To vážně ta nejubožejší, nejtrapnější a zároveň nejopakovanější připomínka co může zaznít. Televize přece není ničí osobní prostředek zábavy, naopak, jejich cílem je v drtivé většině zisk. Funguje zákon nabídky a poptávky, buď berte co nabízí nebo nechte být. Kdo chce hudbu nechť poslouchá rádio, stahuje mp3 z i-legalne.cz apod. Televize prostě nabízí něco jiného a zrovna značka MTV se dala cestou realityšou.
MTV = Music Television, nechápu, jak tam můžou dávat nějaký přiblblý pořady, který např. mne vůbec nezajímaj. Lidi chtěj hudbu a né seriály o ničem. To jsem zvědavej na tu sledovanost.
Nesmíte tu Novu tak žrát. Že něco zmíněj v Televizních novinách ještě není kdoví jaká propagace. Kdyby to koukalo z každýho druhýho billboardu, v každým deníku celostránkovej inzerát a velká flashová reklama na úvodní stránce Googlu, to by byla masáž, ale takhle... v pořadu pro venkovany bez internetu, to je jen šolichání.
Zpravodajské weby jsou často provázané s něčím dalším, takže tam mají reklamu zadarmo. Novinky.cz - portál Seznam + deník Právo; idnes.cz - deník MF Dnes; Aktuálně.cz - portály Centrum a Atlas; ct24.cz - program ČT24, apod. Zvláště propagace internetové verze klasických médií je běžný postup.
Já myslím, že budou rádi, když MTV CZ dopadne aspoň jako tn.cz. Tn.cz je 4. nejnavštěvovanější zpravodajský web, takže z nuly (nebo kde byly) na 4. místo je úspěch. Zato MTV zjevně není tak moc na sledovanost, protože má být v placené nabídce, takže se zařadí to party Nova Sport, MGM, Viasat apod.
Včerejší promo na novácké MTV během Superstár bylo nechutný. Tam snad nebyl jeden jediný pořad který by měl nalákal ke sledování tohoto odpadního kanálu. Bude sranda pozorovat jestli tlačenka Novy povede k nějaké sledovanosti, nebo slavné MTV dopadne podobně jako stejně promovaný TN.cz