Reklamní přestávky jsou zařazeny nejen mezi jednotlivé pořady, ale i ty jsou průběžně přerušovány reklamním blokem o délce šesti minut. Nové schéma je patrné i z programových průvodců. Reklama je ve své konečné délce dlouhá stejně jako na komerčních stanicích, například ve vysílání stanic skupiny Prima.
Podle PR zástupkyně vysílatele SPI International Michaely Ivaničové společnost jen následuje trendy na trhu a prostředky z reklamy tak umožňují investovat do lepšího obsahu, kterým je třeba muzikál La La Land
.
Podle Ivaničové se zatím reklama neplánuje vysílat na ostatních stanicích společnosti SPI International. Ivaničová také dodala, že v současnosti je vysílání reklamy testováno a výsledná podoba se může změnit.
Slovensko zatím nejisté, v Česku nastupuje AtMedia
SPI International také nechce komentovat, jestli reklama zůstane pouze v rámci českého trhu, nebo bude dostupná i slovenským zadavatelům po vzoru stanic z portfolia AMC Networks. Ty na slovenském trhu zastupuje slovenská skupina JOJ.
Na českém bude FilmBox obchodně zastupovat mediální zastupitelství AtMedia. Jak serveru DigiZone potvrdila její ředitelka Michaela Vasilová, FilmBox také od srpna vstoupil do peoplemetrového měření. To pro tuzemskou Asociaci televizních organizací realizuje výzkumná agentura Nielsen Admosphere.