Důchodovém pojištění
"Do pole Číslo vaší pojistné smlouvy jsou zadány hodnoty v nesprávném formátu."
Životní pojištění
"K vašemu pojištění není možné provádět změny on-line. S žádostí o změnu se obraťte na linku Klientského servisu 841 114 114 v době po – pá 7 – 19 hod nebo na pobočku ČP."
U ČSOB pojišťovny (http://www.csobpoj.cz/) účet on-line skutečně funguje, když pominu nesmyslné zablokování přístupu v době, kdy probíhá údržba databáze (pozdě večer nebo během víkendu).
Ovšem ani zde to není bez problému. Sice vidím, kdy jsem naposled zaplatil, ale už nevidím kolik mám naspořeno nebo kolik si budu moci odečíst na daních. Kolik mám naspořeno neposílají ani poštou při ročním zúčtování. Potvrzení na daňový odpočet naštěstí pošlou. I když taky ne bez problémů, když vám vnutí druhou smlouvu, tak pak pošlou druhý doklad na odpočet až na vyžádání, ne automaticky.