bohužel musím taky souhlasit s výše uvedeným. používání aplikace je za trest. odezva je neuvěřitelně pomalá, v podstatě je těžké od sebe rozeznat stav, kdy je plně funkční a kdy je položena nějakým útokem.
i kdyby však aplikace nakrásně běhala jako blesk, přesto zůstane neuvěřitelně nelogická, neefektivní a komplikovaná. typický systém, ze kterého jako sláma z bot čouhá to, že stál miliony, ...ale praktická použitelnost nikde.
to stejné u jiných firem udělám na pět kliknutí, je tady záležitostí na 50 - a k tomu spousta toho čekání....
Zcela souhlasim, pred 2 mesici, kdyz mi obchodak ukazoval aplikaci nekolikrat opakoval ze je pro aplikaci nutne pripojeni k internetu v opacnem pripade jede pomalu (sice byl pripojen pres mobilni pripojeni od tecka, ale i tak mel 3mega) Je tvrzeni jsem nezbastil a doma po prvnim pripojeni si jen potvrdil sve pochyby, nebo na 40mb lince jelo podavani stejne pomalu.
Nevim co posta ocekavala, kdyz v normalnim obdobi byla odezva strasna a vezmeme-li ze v obdobi vanoc jdou objemy podavani min do dvojnasobneho mnozstvi, je nejjednodussi reseni to nejspravnejsi, proste jim aplikace nestiha.
Váš názor mi přijde velmi pravděpodobný.
Co mám informace ze zákulisí, správci nemají prostředky, jak případný útok dobře identifikovat. Celé se to prý odehrává na úrovni: "jede to pomalu, asi na nás někdo útočí"
Tvrzení o útocích na ČP je asi tak stejně reálné, jako tvrzení Sarah Palin o útoku na její stránky. Jen se svezli na módní vlně a skutečný stav zakrývají nesmyslem.
Bohužel jsem ten co tuto službu dobře zná na "vlastní kůži" a jsem na vážkách, zda jde o útok a nebo nedokonalost v systému podání on-line. Výpadky a špatná funkčnost, zejména proto, že se průběžně validuje při zapisování adres každá položka adresy, je dlouhodobá záležitost a jakmile, podle informací z Helpdesk České pošty, tato validace byla odstraněna, tak to fungovalo o mnoho lépe, Včera byla tato validace údajně opět spuštěna a zase to celé přestalo fungovat a to zcela a to klidně může být spíš tím, že v tomto období vánočních nákupů se o mnoho zvýšila aktivita v daném systému a nikoliv že to je následek nějakých útoků. Česká pošta sice, z hlediska většiny lidí v ní, pracuje a maká co může a mnohdy někteří lidé v ní za ne zrovna velké platy, ale tohle se jim vážně nepovedlo. Jen doufám, že to bude lepší a vše se brzy vyřeší. Avízo, že vánoční trh bude prubířským kamenem se mi potvrdilo a nedostatky se projevili v plné nahotě, snad si to zejména odpovědné osoby České pošty uvědomí, že je třeba dělat zátěžové testy na takové systémy a nepouštět věci ven bez dostatečného prověření systému jako takového. Bohužel nedochází k dobré komunikaci z míst odpovědných za stav věci se zákazníky - a ani obchodníci, kteří by měli být nejbližšími kontaktními osobami pro zákazníky (firemními) nemají informace, které by mít měli.
Toť můj názor - moc rád bych věděl, zda vůbec k takovým útokům co se zde prezentují opravdu došlo či je to spíš tak jak píšu výše.