Vlákno názorů k článku Česká rádia musejí být smart, jinak budou asimilována od anonym - To je přesně výhoda rádií, lze využít jako...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 10. 2016 9:44

    bez přezdívky

    To je přesně výhoda rádií, lze využít jako zvukovou kulisu (v autě, kanceláři, restauraci a jinde). Nějaké pitomosti s jakýmsi "smart", kde si někdo myslí, jak všichni a všechno musí být "smart" je úplně mimo.

  • 25. 10. 2016 9:40

    Nodar

    myslím si, že reklama ve vysílání zůstane, časem se možná část přestěhuje na displeje rádií, ale nejlukrativnější pořád zůstane ta z reproduktorů. Pro mne už dlouho rádio funguje jen jako budíček, zpravodajské info při přípravě snídaně a pozadí při cestě autem, přičemž to pozadí při reklamních blocích jedním zmáčknutím tlačítka vyměním. Na tomto systému nemíním nic měnit ani po digitalizaci.
    Od té si osobně slibuji jen čistší příjem, snad menší kompresi dynamiky a vyšší datové toky u vybraných stanic a lepší info na displeji (i v roce 2016 ještě na některých stanicích tápu, co to hraje za interpreta). Ale že bych po večerech lezl na jejich weby, to tedy vážně pochybuji ...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).