Jo, ale pokud prodáváte mobily, notebooky nebo ledničky. Pokud prodáváte nějaké jiné zboží, a "nedejbože" nepřebíráte XML data přímo od dodavatele bez jakékoliv úpravy tak si na tom hledání na Zboží i Heuréce většinou dost vyláme zuby :-(
Tyhle systémy jsou na jednu stranu skvelé a užitečné, na druhou stranu v podstatě ničí trh a nutí prodejce používat co nevíc unifikované názvy zboží. Pokud by úspěšný obchod opravdu stál jen na porovnávačích tak to nejhorší co můžete udělat je snažit se mít vlastní podrobné popisy zboží. Daleko lepší pozice bude mít ten, kdo si prostě stáhne data od dodavatele a ceny stlačí na minimum (proč ne, má méně nákladů s vkládáním zboží). Servis pro klienta? Schopnost poskytnout nadstandardní informace k prodávanému zboží? Poradenství? To všechno je na porovnávačích vedlejší :'-(
To je pravda, taky s tím bojuju, protože na jednu stranu se snažím mít v shopu originální titulky s vypovídací hodnotou, na druhou jsem bitý ve Zbozi a Heurece. Řešením je mít dva titulky. Jeden pro shop, druhý pro porovnávače. Už jsem vážně nad tím přemýšlel, ale je to spousta práce, když mám několik tisíc položek zboží :(