Zajímalo by mě, co říká ČT tomu, že znevýhodněním dětem letos pošle o 4 miliony méně. Stálo to za tu úsporu, kterou to zdůvodňují? Kolik ušetřil přenos vs záznam, když stejně všichni účinkující vždy vystupovali zadarmo?Myslím, že ČT by mohla najít prostor, kde šetřit, jinde. A nemůžu si pomoct, když nevím, jak nově nastavit přístup k neziskovému sektoru, tak přece nezačnu tím, že dám takovou ránu vlastnímu charitativnímu projektu se čtrnáctiletou tradicí. Tohle je ostuda. Neomluvitelná.
Hluboce se mýlíte.
ČT skupina v pátek 36,49% share, Nova group 26,13%, Prima FTV 23,35%.
ČT programy v sobotu 34,29% podíl na divácích, Nova group 30.05%, Prima FTV 18,93%.
V neděli skupina ČT měla 34,19%, Nova group měla 28,12% a Prima 20,89%. Když už lžu a matu veřejnost, tak bys měl postupovat chytřeji...
Než FTV Prima má ČT vyšší sledovanost téměř vždy a než Nova group nejméně dvakrát až třikrát týdně. A můžete tady dál rozumovat, je to zábavné...
ČT má vyšší sledovanost než Prima leda když Prima nevysílá :D V celodenních podílech 5% za Primou a v prime timovém souboji kromě pátku pravidelně půl mega za nimi. Tak tu nemel nesmysly. ČT za Dvořáka spíše klesá a to dost citelně. Zatímco dřív byla za Primou o 2 - 3% a v určitých obdobích ji dokonce předstihla, teď je na skoro polovičních hodnotách Primy a třetinových hodnotách Novy. Dvořákovi se to prostě nepovedlo.
Hele, Martině Strako, vám jde o to, jak tu nekoukatelnost ufinancovat, ale já už to jako koncesionář třeba financovat nechci, protož už na ČT konkrétně dlouhodobě nemám žádný pořad ke sledování a je mi úplně jedno, jestli je bez reklam.. Tak když jste tolik pro to ufinancování, nechcete to vzít na sebe? Taky asi nechcete platit za pečivo, které snědl někdo jiný, nebo postel, do které vy si nikdy nelehnete, ne?
Jakou ránu? Tím, že se něco předtočilo? To je zábavné. Myslím, že nikdo by na to nikdy nepřišel, kdyby si někdo, kdo z toho projektu tloustl v minulosti a teď nedostal, nestěžoval v médiích. pro diváka není mezi živým vysíláním a předtáčkou žádný rozdíl. Kraus ani Šíp nevysílají živě, ale tváří se to tak atd. atd. Pořad měl vyšší sledovanost než loni, kdy běžel "živě" a to je podstatné. Více diváků u takového pořadu je velmi důležitá věc.
Pro diváky je v tomto podstatný rozdíl. Pokud to bylo naživo, tak byla často zveřejňována vybraná částka spolu s nějakým komentářem a povzbuzováním k dalším příspěvkům, což takhle nešlo. A co si myslíte, že je pro vybírání peněz zajímavější? Živá "aukce" nebo jen naskakující čísílka bez komentáře?
A už vůbec bych tady netvrdil, že se to prokeclo kvůli někomu nespokojenému na Kavkách. Vždyť se to tu řešilo 10 minut po začátku vysílání.
Souhlasím s Váma. Když čtu kritické komentáře pod tímto článkem (?) nechápu, kroutím hlavou a říkám si: no a co?. Nad předtočeném pořadu nevidím sebemenší problém a hledat ho jen z důvodu, že se akce samotná vysílala sto let živě. Při včerejším záznamu nálepku ŽIVĚ chápu pochopitelně s aktuálně přičítanou částkou, takže s tím nemám žádný problém.
Davide, ten problém, který vy s tím nemáte, jsou 4 miliony, o které letos dostanou organizace, které se místo státu starají o znevýhodněné děti. Kromě toho, že to byla konzerva předstírající, že je přímý přenos, se na nízké vybrané částce podepsala určitě i zkrácená délka pořadu a předpokládám i nově vybraná moderátorka, které v posleních letech propadla u diváků ve všem, co dělala...
Ale jo. :-( Rád přiznám, že plácnu blbost. Trochu jsem nad tím popřemýšlel a musím uznat, že máte pravdu. Já jsem měl spíše na mysli, že mi nevadil předtočený pořad jako takový, ale uznávám, že se to na finálním výsledku odrazilo. Takže můj komentář bych rád vzal zpět! A k moderátorce se vyjadřovat nemá cenu, ta už dnes rozhodně diváka spíše odradí od sledování.
Jane Nováku a Franto Pražáku. 90% všech peněz nejde z DMS, ale od firem. A nevybírá se pouze během přenosu pořadu, ale po celý rok, což letos byly cca 3 miliony.
Kdyby to stálo na 30 korunách sbíraných od lidí během velikonoc nebo zábavného večera, nebylo by to ani 2 miliony. Firmy prostě letos poslali míň a lidé během celého roku od loňského března poslali miíň než o rok předtím. za to nemůže ani ten pořad, ani pawlovská ani nikdo jiný. Prostě je krize, lidé mají hlouběji do kapsy a tak méně posílají sms.
Silné komentře by měly stát na faktech, ty vaše jsou bohužel typické tím, že "nevím, o čem mluvím, ale nadávám na ČT". :-)
Sociologu, nevíte, o čem mluvíte, respektive píšete. Umíte aspoň počítat? Tak si na Ivysílání ČT ten pořad pusťte. Letos bylo od firem cca 5,5 milionu Kč, to je přinejmenším tolik, co v posledních ročnících Kuřete, spiš víc. Když si přičtete peníze za sbírky v průběhu roku a za denní studia, tak ta hrůza s Pawlowskou a dalšími tlachapoudy přiměla diváky ČT1 poslat 1 milion Kč, což je výrazně míň, než v minulých pořadech. Prd víte, pane. A už mě unavujete a omlouvám se ostatním diskutujícím, že stále opakuji to samé, ale vy prostě máte oči i uši zalepené, rádobySociologu.
Mě jen baví, jak máte pocit, že živý pořad by vybral víc peněz. Jakoby to vybírání nezáviselo na sledovanosti ani ochotě lidí platit. Jakoby nebyla větší krize, víc nezaměstnaných atd. Dramaturgicky byly minulé ročníky hotový hrůzinec. O nic lepší než letošek. tento typ pořadu prostě lidi už nebere a lidí s nataženýma rukama na charitu je víc a víc. To je ta realita, panáčku... Ale asi tohle váš mozek nedokáže přelouskat.
V případě sbírky v přímém přenosu je velký rozdíl v tom, zda je to předtočená konzerva, kde sedí moderátorka, která nedokáže vůbec reagovat na to, jak se sbírka ten večer vyvíjí a kolik je aktuálně na kontě.... Ten rozdíl je velmi dobře vyčíslitelný - jsou to 4 miliony (!), o které vybral včera vysílaný přenos méně než ten loňský.
A sledovanost, je těm postiženým dětem, které peníze díky tomuto kromu nedostanou, upřímně ukradená, pane Sociologu.
A taky je rozdíl, když tv předstírá, že vysílá sbírku v přímém přenosu, protože kazit si Pondělí velikonoční přenosem by bylo zbytečné, když stačí do rohu dát logo Živě.
tohle nemůžeš myslet vážně. takže když je méně diváků, ale jde to živě, lidé víc posílají? :-) pokud jsi to sledoval, musel jsi vidět ty šeky od sponzorů, díky kterým se ze statisíců staly miliony. posílání DMS je jen forma, hlavní jsou ty firmy. Ae to bych nesměl lát a nadávat, ale analyzovat fakta...