To jim pomerne jednoduse a rychle vysvetli jejich (ne)spokojeni zakaznici. Specielne pokud by to CT pojala tak, ze by vse pekne nahlas zverejnila s tim, ze nyni je to na providerech. Zatim jsou za ty neschopne prave oni.
Multicast je hlavně dnes pitomost. Lidé nechtějí konzumovat totožný obsah.
Navíc možnosti komprimace videa a dostupná šířka pásma pokročily natolik, že není velký problém odbavit každého zájemce zvlášť.
Spojové sítě jsou mrtvé, sesmiř!
Ve vami citovanem clanku jsou rovnez data SSRS o mlade populaci. Ty uvadeji, ze se mnozstvi hodin stravenych u klasicke TV vyznamne nesnizuje, pouze se zvysuje mnostvi hodin nad streamingem. Takze to vypada, ze "trend" zavisi od toho kdo a jakou metodiku zrovna pouzije.
A tvoří ten objem standardního televizního vysílání (bez timneshiftu) takový objem dat, aby se vyplatilo kvůli tomu budovat infrastrukturu (podpora u ISP, dostat potřebný software ke koncovým uživatelům)?