Vlákno názorů k článku Česká televize, teleshoppingový ráj to na pohled od anonym - Spis je otazka proc povinne musime v tzv....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 11. 2010 18:26

    Ivan z Kolína
    To je teda ale pěkně blbá otázka. A kdo Vás nutí se dívat na reklamu na komerčních stanicích, sledovat billboardy a komerční sdělení na internetu nebo v novinách? Mediální agentury dobře vědí, že člověk nepojede jinudy než chce jen proto, aby neviděl billboard a nebud přepínat jako šílenec na jiný program a zase zpátky, jenom aby neviděl teleshoping. Ostatně syndrom neustálého přepínání má pro lidský mozek (zvlášť ten, jehož majitel nepřepíná, ale jen sleduje činnost "držitele dálkového ovladače") pravděpodobně ještě mnohem horší následky než celodenní sledování teleshopingu :-).
  • 29. 11. 2010 18:34

    Ivan z Kolína
    Hlavní problém je v nepřesné legislativě (a zjevně záměrně nepřesné), která definuje reklamní pořad. Mělo by se to překvalifikovat na "komerční sdělení". Do něho by měla spadat jak normální reklama, tak teleshoping a v neposlední řadě i sponzorské spoty, které jsou (světe div se), vysílány taky nad limit a navíc mimo reklamní blok (podle zákona musí být reklamní blok oddělen předělem, což sponzorské spoty nejsou). Mně teda daleko víc vadí ty sponzorské spoty, resp. jejich přímý přechod do pořadu bez znělky. Logicky by to vypadalo jako porušení zákona, ale podle litery zákona je to asi ok. Klasická právnická klička pro obejití zákona. A další zvěrstvo je "Extra nákup" na ČT. To je prostě úplně normální reklamní blok, který ale ČT vykazuje v kolonce "teleshoping", teda ho může vysílat kolik chce bez omezení a zisk z něj jde kompletně jí. Snem České televize teda zjevně bude nemít žádnou oficiální reklamu, ale jen sponzoring, teleshoping a hlavně "Extra nákup". Prostě bordel.
  • 28. 11. 2010 23:21

    CCblue
    No možná budu zase vyjímka, ale já jsem s toho článku udělal závěr, že celková sledovanost, tak jak je v tuto chvíli počítána, nemá moc velkou vypovídací hodnotu.
    Jde vlastně pořád o to samé, musí se udělat jedno číslo, protože většina lidí nic složitějšího nepochopí.
    A pokud jde o ČT, kdo vás nutí se na Teleshoping dívat?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).