Vlákno názorů k článku Česká televize vyvinula metodu pro srovnání sledovanosti v TV a na webu od Koloděj - A když se divák v TV dívá na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 10. 2014 11:06

    Koloděj (neregistrovaný)

    A když se divák v TV dívá na pořad taky jen na půlku, je započítán obdobně?

    Nevím proč, ale nemůžu se zbavit pocitu že se čt a spol snaží co nejvíc zatajit fakt: televize je na ústupu a dřív nebo později budou mít velkej problém, je to prostě zastaralé medium. Nehledě na to, že si za to můžou sami. Nebudu se dívat na TV kde sou v jednom kuse reklamy, to by nebylo to nejhorší, ale naše stanice maj zvyk (i když to bylo zakázané...) zvyšovat zvuk reklam o proti pořadům... To je pak super když u filmu usnete a vzápětí vás vzbudí stupidní reklama na cosi. O kvalitě tuzemských pořadů ani nemluvě.
    ČT a spol maj jediné štěstí a to to že u nás není netflix.

  • 11. 10. 2014 11:53

    TNT (neregistrovaný)

    ČT má reklamy mezi pořady a komerčním televizím poplatky neposíláme. Moderní televize mají funkci normalizaci zvuku a není rozdíl v síle zvuku v pořadu a v reklamě.

    Budou brzy tlačit na změnu legislativy, proto sledování IPTV přes ethernet nespadá pod koncesionářské poplatky, stále je v zákoně specifikováno TV jako zařízení přijímající pozemní signál, satelit a kabel (každé zařízení pak musí mít interní tuner, po ethernetu nic takového není - najdete to ve FAQ na stránkách ČT v sekci koncesionářských poplatků). a už jsem se setkal s názory proč platit když "nemusí", takový ty kecy o demokracii si to můžete představit. svět se v prdel obrací. nebudu se divit, když protlačí balíčkovou metodou přes parlament nějaký horší systém kdy budou platit všichni bez ohledu na sledování tv.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).