Vlákno názorů k článku České banky: kam jdete? od XY - TO SE NEDA POPSAT TO SE MUSI VYZKOUSET....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 9. 2000 15:31

    XY (neregistrovaný)
    TO SE NEDA POPSAT TO SE MUSI VYZKOUSET. Tzv. M-Best, ktery nabizi Komercni Banka a.s. jsem po trech mesicich zrusil a pouzivam jejich stary DOSovsky KB data. Spojeni je zcela nespolehlive a takrka denne byly problemy. Varovna hlaseni zcela nelogicka. Zakaznicka podpora naprosto nekompetentni s komunistickou pracovni dobou sedici v Ostrave zatimco tandem je v Praze a nemaji moznost pristupu na nej (zasilaji tam zpravy mailem). Lide co to nabizi NIKDY!!! u toho nesedeli a vychvaluji to jak je to perfektni. Na primy e-mail pro klienty s zadosti resetu hesla, ktere potrebuji provest cca do 30-ti minut reaguji po trech tydnech. System hesel zcela debilni. Myslim, ze neni vubec na miste zminovat KB mezi bankami, ktere poskytuji internetove bankovnictvi!!!!!!!!!!! Z jejich hotline se da vytusit, ze sami s tim maji velke problemy. Koncepce jejich software je aplikace DOS z dob W3.11 na ktery stale neco dopiplavaji.
  • 22. 9. 2000 19:12

    Petr Stuchlík (neregistrovaný)
    100% souhlas,
    M-BEST KB jsme po necelych dvou mesicich pozivani (teda snahy o pouzivani) zrusili. Aby sel program vubec spoustet, museli mi programatori KB zaslat aplikaci, ktera vhodne upravila registr. Nejcastejsi reakce na me dotazy byla: "No ale pro Windows 2000 jsme to nepsali." Na helpdesku byli mili, vzdy slusne pozdravili, ale nevedeli VUBEC nic.
    M-BEST byl nejhorsi soft, s nimz jsem se v zivote setkal. Obcas provedl nekterou platbu dvakrat, obcas to pri placeni spadlo a museli jsme pockat jeden ci dva dny, aby se zjistilo, zda platba vubec probehla. Jeste ted me jen vzpominka vytaci.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).