Jestli to neni tim, ze operatori jsou vetsinou brigadnici-studenti, kteri o dane problematice vedi zhruba to, co do nich nacpali behem pekelne kratkeho skoleni. Tedy nic. I kdyby skoleni bylo vydatne, stejne si to v te rychlosti nezapamatuji a nektere zakaznicke otazky jsou zapeklite, takze k jejich vyreseni je zapotrebi cloveka zbehleho v problematice. A jsme zase u tech penez. Ach jo.
Zele linka taky neni zadny zazrak, v drtive vetsine tam volaji nejake ditka co tam volaji protoze je to zadarmo a muzou si delat srandu,nekde zavolat. Financne je to urcite narocnejsi nez SL,ale i tak podle mne nekolikanasobne vyhodnejsi nez investovat do SL
Kdyby radsi firmy davali prachy do zkvalitneni zelenych linek (nekteri je vubec nemaji), hlavne do poradneho proskoleni tech telefonnich operatoru, aby vedeli o cem je rec a mohli bych jich taky zamestnat o neco vic, aby clovek pul hodiny nemusel poslouchat "jste v poradi". Obcas zelena linka tvrdi neco jinyho, nez pobocka firmy.