Zele linka taky neni zadny zazrak, v drtive vetsine tam volaji nejake ditka co tam volaji protoze je to zadarmo a muzou si delat srandu,nekde zavolat. Financne je to urcite narocnejsi nez SL,ale i tak podle mne nekolikanasobne vyhodnejsi nez investovat do SL
Jestli to neni tim, ze operatori jsou vetsinou brigadnici-studenti, kteri o dane problematice vedi zhruba to, co do nich nacpali behem pekelne kratkeho skoleni. Tedy nic. I kdyby skoleni bylo vydatne, stejne si to v te rychlosti nezapamatuji a nektere zakaznicke otazky jsou zapeklite, takze k jejich vyreseni je zapotrebi cloveka zbehleho v problematice. A jsme zase u tech penez. Ach jo.
Kdyby radsi firmy davali prachy do zkvalitneni zelenych linek (nekteri je vubec nemaji), hlavne do poradneho proskoleni tech telefonnich operatoru, aby vedeli o cem je rec a mohli bych jich taky zamestnat o neco vic, aby clovek pul hodiny nemusel poslouchat "jste v poradi". Obcas zelena linka tvrdi neco jinyho, nez pobocka firmy.