Vlákno názorů k článku České firmy & využití sociálních sítí = #fail od kubajz - mimochodem můj příspěvek byla taková přihrávka autorovi či...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 2. 2011 20:53

    kubajz (neregistrovaný)

    mimochodem můj příspěvek byla taková přihrávka autorovi či redakci, kterou jsem čekal, že někdo obratem narovná/vyvrátí,... dle mého to není těžké :)

  • 10. 2. 2011 20:59

    kubajz (neregistrovaný)

    Nechápu moc, jaký byl smysl tohoto článku - možná to vysvětlí nějaký další díl, ale přijde mi odnikud nikam - konstatuje současný stav - víceméně zjevné samozřejmosti - bez náznaku východiska - mimochodem tuhle připomínku bych byl rád, kdyby někdo pojal konstruktivně a třeba mi i nějaké summary dal.

    Možná je to tím, že žiju v jiném segmentu než banky a operátoři a proto se mi ztěžka replikují příklady do mého světa.

    Příklad s bankou je pro mě nesrozumitelný (možná i proto, že svět bank je takovým světem sám pro sebe). Příklad komerčky vnímám jako uplně lichý - na přístupu českých bank - v podstatě komerčku nevyjímaje je problém iinternetového bankovnictví naprosto _MARGINÁLNÍ_.

    Mimochodem KB se tuším profiluje výrazněji na firemní klientelu - se všemi pozitivy a negativy to více než 10let vnímám (ale to je na jinou story)

    Příklady s operátory jsou v podstatě téhož rázu. Mimochodem ani story, kdy zaměstnanec okomentuje konkurenční tweet a pak jej firma draze bere zpátky - a pointa?

    Paradoxně mě nadchl snad až podpis autora, téma jeho činnosti mi přišlo zajímavé, ale v prezentaci jsou 2posty a ...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).