Hlavně úroveň prvních 4 dílů seriálu byla nějaká. Tady je to propastný rozdíl. Jestli měl být závěr alespoň hrubý nástřel toho, jak má firma komunikovat - nevidím ho.
Odkaz na článek Dočekala je jak celý článek - v podstatě dává víc otázek, než odpovědí (tu nedává žádnou :D)
Popis toho, jak to používají o2,vodafone,t-mobile má ten závěr, že vlastně metodiku nemají - že cestu hledají - mno dobře a co s tímhle závěrem? PR kecy tiskových mluvčích jsou buď k pláči nebo k smíchu a způsob jakým lze jednu větu rozvinout do několika odstavců si svým způsobem zaslouží obdiv.
Ve finále - i kdyby tu někdo popsal metodiku těchto hráčů - pro kolik firem bude tato strategie replikovatelná?
Uz je skutecne smesne, jak se zde kazdy kdo ma v .... diru a ucet na FB vydava za specialistu na socialni site. Informacni hodnota clanku je nulova, firma za kterou se autor schovava je smesna a to vcetne jejich "blogu". Jedina sance jak muze pri nulovem know how vydelavat penize je vytezovani kontaktu z predchozich staci. Celé to vypadá jako blbé placené PR nebo partnerske PR. Pán tady píše o twitteru a sám si ho založil před 6 měsíci, píše o komunikaci a jeho vlatní web je směšný... #epic fail