Ó pardon, že jsem Vás pasoval na autora článku ...
Nikdy bych si nedovolil spochybňovat tento článek, jak jsem již vyjádřil ve svém prvním příspěvku v této diskuzi, je to článek obsáhlý a kvalitní, bubu-li mluvit pouze za sebe přijde mi jako pravidelnému čtenáři lupy, nudný a nezajímavý, protože to vše se píše v tomto článku zde již bylo jednou psáno
Autor tohoto článku nejsem, ale jistě pochopíte, že v celoročním shrnutí jedné oblasti nemůže být zmíněno všechno. Rok je i na českém Internetu docela dlouhá doba ;)
Btw, TakeIT.cz zahrnuje podobná rekapitulace české e-komerce v příštích dnech :)
Tento rekapitulující článek si kladl za cíl shrnout, co nejdůležitějšího se dělo na české portálové scéně. Ať chceme nebo ne, prim na ní hrají čtyři hráči a tlačí se další ze zahraničí. Ostatní portály jsou o několik délek pozadu (v návštěvnosti, finanční úspěšnosti, kvalitou a rozmanitostí služeb). Nicméně díky za váš podnět - třeba se na oblast menších portálů na Lupě detailně podíváme v některém článku v příštím roce. Samotného by mě jejich fungování také zajímalo - pokud máte s provozem menšího portálu zkušenost, klidně se mi ozvěte :)
Pan kolega, by nemusel vkládat opakující se příspěvky, to je opravdu trapné, ale i s Vaším názorem nemohu souhlasit, není více nejistého prostředí k podnikání jako je internet, a intrnetová firma může zkrachovat doslova ze dne na den, kdo dnes z mladších zná třeba AltaVistu, že?
Uz toho prosim nechte. Chapu, ze provozujete nejaky "detsky" portal, ale v tehle branzi uz jsou u nas pravdepodobne karty rozdane a nejake pidiportalky uz se zadneho velkeho stesti nedockaji.
Nebo na méně známé portály. Proč jenom pořád dokola omýlat jména gigantů, které každý zná. To jsou ti "odborní redaktoři" tak slepí nebo neschopní, že v jejich hledáčku se objevují neustále jen velké portály, na kterých se opravdu, viz. článek, nic převratného za rok nezmění ??? Co třeba někdy se zaměřit na menší portály. Na všechny nové portály, které vznikly a lidé o nich nevědí.. Návrh k zamyšlení, že? opravdu mě mrzí, že především na tomto portálu se setkávám s neustálou, předpokládám, že "neplacenou reklamou" stále stejných názvů, jmen, titulů, označení. Nebo snad placený lobing? jsou tyto články ve skutečnosti PR články? kdo ví, ale jak se článek sám pravdivě degraduje, je opravdu o ničem..
Sumarizace je opravdu dobrá, ale možná by stálo za to se podívat i na "méně tradiční" témata .. O mapách, vyhledávání a free mailu se píše hodně a všude. Podle mého by stálo za to rekapitulovat a "předpovědět" další významné oblasti internetového života jako: eShopy, aukce/burzy, elektronické bankovnictví, trh realit, stát a jeho počiny na NETu, trh práce a vzdělávání ...