České Radiokomunikace a Radim Pařízek stupňují boj o klienty. Argumentují průzkumy

28. 11. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ DOKUMENTY – Dvanáct nejsledovanějších televizí v DVB-T využívá naše multiplexy, upozorňují České Radiokomunikace. Jsme největší alternativa, namítají Digital Broadcasting a Progress Digital.

Měsíc před koncem roku stupňují dva největší provozovatelé televizních vysílačů v Česku boj o současné i budoucí klienty. České Radiokomunikace si zpracovaly statistiku podílů jednotlivých televizních stanic šířených v celoplošných sítích DVB-T a pochlubily se, že z 15 nejsledovanějších programů využívá prvních 12 jejich multiplexy. A doplnily, že konkurenční celoplošný multiplex 4, který provozuje společnost Digital Broadcasting Radima Pařízka, obsahuje televizní stanice, jejichž souhrnný celodenní podíl na dospělém publiku starším 15 let dosahuje pouhých čtyř procent.

K TÉMATU: Martin Gebauer: Českým Radiokomunikacím se už hlásí nespokojení klienti Radima Pařízka

Deset nejsledovanějších televizních stanic v DVB-T, které vysílají v multiplexech 1, 2 a 3, přitom dosahuje souhrnného celodenního podílu 81 procent, stojí v dokumentu, který České Radiokomunikace přichystaly k jednání s klienty, zejména pak s novým vedením televize Nova. Té totiž ke konci roku končí smlouvy na šíření programů Nova a Nova Cinema v celoplošném multiplexu 2. Zejména u filmového kanálu Nova Cinema nyní nejsledovanější česká televize uvažuje, že jej přesune z nejdražší druhé vysílací sítě do multiplexu 4, v němž vysílají její další tematické kanály Fanda, Smíchov a Telka, případně do multiplexu 3, který patří Českým Radiokomunikacím.

CIF25

DigiZone.cz přinese z dnešního setkání Radima Pařízka s vybranými novináři aktuální informace

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).