Vcera mi odepsali z podpory, ze nebude provadena zadna automaticka migrace!
Pokud zakaznik chce muze si nechat stary tarif s nizsi rychlosti, ale lepsi agregaci (1:20), nebo prejit na novy s vyssi rychlosti a horsi agregaci (1:50).
Cut&Paste:
Dobrý den,
navýšení rychlosti u služby Premium ADSL není automatické.
Jako stávající zákazník služby Premium ADSL, máte možnost od měsíce května bezplatně přejít ze svého současného tarifu, na kompletní nové tarify (platné od 1.4.2007) služby Premium ADSL prostřednictvím tzv. "přechodového formuláře", který obdržíte na vyžádání. Pokud si ponecháte službu, kterou nyní využíváte bude zachována i agregace 1:20.
S pozdravem
Andrea Beranová
Oddělení péče o zákazníky
RADIOKOMUNIKACE a.s.
Všude se diskutuje o agregačním poměru 1:20 vs 1:50 (mimochodem kdo z uživatelů je schopen poznat rozdíl? Není to spíše psychologický přesvědčovací aspekt, který nám, stávajícím uživatelům ČRa, dává "tvrzení" že služba je agregována 1:20 a ve skutečnosti to může být 1:50?), ale nikde znínka o FUP u stávajících vs nových zákazníků. Když pominu dosavadní tvrzení ČRa, že "..zatím FUP nezavádějí", tak pakliže k tomu dojde, zústává otázkou u jaké skupiny zákazníků. Pokud totiž i u stávajících, pak nemá smysl zůstávat u starých tarifů. V opačém případě sdílím názor většiny, že pokud zachovají podmínký pro stávající uživatele, nemá cenu nic měnit. Velice bych se ale divil, pokud by technicky do budoucna (pokud je to vůbec možné) diferencovali dvě skupiny uživatelů na úrovni výše agregace spojené s apliakcí FUP.
Je zajimave, jak 1% zakazniku, dokaze rozhodit takovou velkou firmu :-) !
Ale k veci - prechodovy formular je vlastne dodatek ke smlouve, kde se jednak upisete na dalsi rok (!!) a jednak souhlasite, ze "Poskytovatel si za ucelem ochrany zakaznika a sve site vyhrazuje pravo regulovat provoz". Toto je podle meho nazoru daleko horsi, nez jasna formulace - limit 20 GB, pak snizeni rychlosti na xx/xx Kbit/s.
Na muj dotaz prisla nasledujici odpoved :
Co se týče datových omezení u této služby, mohu Vás ubezpečit že podle nejnovějších informací které mám k dispozici se u služby Premium ADSL nechystá FUP, nejen pro stávající zákazníky (vzhledem k smluvním podmínkám to ani není možné), ale ani pro zákazníky nových tarifů služby Premium ADSL platných od 1.4.2007. Naše společnost si pouze u nových tarifů služby Premium ADSL vyhrazuje za účelem ochrany zákazníka a své sítě právo regulovat provoz.
S pozdravem
Helena Křibská
Oddělení péče o zákazníky
RADIOKOMUNIKACE a.s.
Pro mne celkem jasne. Ztrata duvery v tuto firmu, zadne dalsi casove uvazky a pocitat s tim, ze bude nutny prechod za lepsimi a jasne definovanymi podminkami ke konkurenci, ktera za 9 mesicu urcite bude mit co nabidnout ... .