Nepoužívám sice Servis24 denně, ale pokud už tam jdu (zhruba 1x za týden), obvykle narazím na nějaký problém. Neříkám, že je to vždy komplet nefunkční, ale interní chyba pro nějakou operaci, nutnost opakovaného zobrazení stránky, nefungující komponenta, chyba při posílání ověřovacích sms ... to vůbec nejsou výjimečné události.
Za ty poplatky, které spořitelna vybírá, by člověk čekal bezchybné služby. Ale bohužel. Na takovéto problémy už snad musí mít jejich programátoři a IT talent.
Hmmm, já se s problémem na Servis24 setkávám tak jednou za půl roku - při podobné frekvenci používání, jako u vás. Nemůže to být způsobeno i konektivitou(???) IMHO když uvážím dostupnost poboček, otevírací dobu (ve shop centrech běžně do 21 - 22hod), velmi rychlé vyřizování záležitostí jako je konsolidace úvěrů, síť bankomatů, zvládnutá organizace na pobočkách (zkušenosti s Ostravy a Prahy).... Jsou horší banky, řekl bych....
Velmi rychlé vyřizování záležitostí? Tak vy jste buď přímo jejich PR, nebo máte opravdu štěstí. Kolegyně z práce si vyřizovala úvěr a mohu říci, že její zkušenosti byli naprosto otřesné. Nepamatuji si již vše abych to popsal, ale byla tam na 10x minimálně a zaměstnankyně ČS udělala cca pět chyb. Než uvolnili peníze trvalo to déle než slibovali, nemluvě o neskutečné administrativě a tom, že nevěděla pravá co dělá levá. Nebýt jejich klientkou šla by do jiné banky, kde si totožný úvěr vyřídila kolegyně rychle a bez problémů. Nemluvě o zkušenostech otce i bývalé přítelkyně, které jsou naprosto tragické. Z ČS čpí zastydlý socialismus na desítky kilometrů.
Nevím kde jste přišel na těch 21-22, leda že byste byl lupič a obsluhoval se tedy sám ;-)
ČS na jednu stranu jako konkurenční výhodu udává počet poboček, na druhou na pobočkách omezuje služby a snaží se lidi převést na internet banking a bankomaty - nic proti tomu, ale nesmělo by jim to tak padat. Když uvážím že v poslední době (1 - 2 měsíce) jsem asi 3x potřeboval před nepracovním dnem (víkend, svátek) vybrat peníze cestou z práce u bankomatu, a ten mi pouze suše oznámil že jaksi nefunguje, tak to naštve.