Kde jste nabyl mínění, že firemní stránky jsou proti pravidlům? Propagace je přesně účel pro existenci stránek. Pro skupinové zájmy mezi fanoušky, populární témata atd. jsou určeny Komunitní stránky nebo Skupiny. Že se zapomene odebrat? To je snad každýho blbost ne, pokud ho ta stránka fakt tak znechutila, tak by to měl vyjádřit právě tim, že se odebere.
Nevim co je tak složitého na tom, když se vám něco nelíbí, jí jednoduše ignorovat.
Jestli je obsah originální a přínosný to už je věc jiná. Nicméně článek byl zaměřen na webové projekty s nejvyšším nárůstem návštěvnosti a aby měl vypovídající hodnotu, tak by neměl někoho filtrovat někoho jen na základě toho, že se mu jeho dílo nezamlouvá.. aspoň je tu vidět jaké mají lidé zájmy.
Čerpám z toho, co píšete a jakým stylem to píšete :)
Rád bych se ohradil proti tomu slovu SPAM. Lidé se stali fanoušky proto, aby něco viděli, já jim to ukázal, není to tedy nevyžádaná zpráva. A každý má právo dát tlačítko "už se mi nelíbí"
FB stránky mají základní cíl, seskupovat lidi se stejným zaměřením atd. Stránka, která vede na nějaké video, ať už je to na loupaku, streamu či youtube, seskupuje fanoušky tohoto videa. Vstup je stejně jednoduchý jako opuštění.
K prvnímu odstavci - hnidopich :)
K druhému odstavci - Proč tady Loupak.cz je?
Rozhodně netěžíme pouze na FB, dělá to to asi 30% z celé návštěvnosti, takže bych to tolik zase nedemonizoval. Pokud je Váš pocit, že sem nezapadáme, tak se to nějak snažte přenést přes srdce, víc Vám poradit nemohu.
Výše je uveden na jednu takovou stránku. "Klikni na To se mi líbí a rady se hned zobrazí." - zobrazí se hned? Nezobrazí. Návštěvník je uveden v omyl (=podvod), přidá se do stránky a následně musí přejít ještě na web Loupaku a už se zapomene odebrat. Atd. atd. Stránky byly dříve zakládány jako firemní, což je proti pravidlům Facebooku (=podvod).
Lupa se zajímá především o zajímavé projekty, které mají originální myšlenku, zajímavý obsah, účel. Ne o weby, které těží jen ze zvědavých návštěvníků Facebooku. Proto mám pocit, že sem tak nějak nezapadáte...
Ještě mi prosím řekněte, co je ten podvod na Facebook.
Loupak.cz udělal reklamní kampaň, která byla zacílna na zvědavé lidi. Takto je to s většinou reklam. (musí zaujmout banner, název, slogan). Šli jsme na to úplně stejně. Nazývat stovky tisíc lidí hlupáky je podle mého názoru velmi stupidní.
Co je na této formě reklamy špatného? Je to dobrý nápad, který zafungoval a splnil svůj účel. Kdo nechtěl, tak se do stránky nepřihlásil. Bylo to čistě postaveno na zvědavosti lidí. To je to samé, jako když jedete po dálnici, když nechcete, tak se také na poutač nepodíváte.
Nikdo Vás na Loupak.cz nenutí chodit.
Pro ty, co chtějí nějaké podklady, viz Webtrh:
http://webtrh.cz/100700-majitele-stranek?p=554297
http://webtrh.cz/102657-dloudoba-reklama-vasich-facebook-strankach?p=556406
http://webtrh.cz/92501-facebook-stranka-kazdy-den-video?p=518516
Dlouhodobá spolupráce, nasmlouvané Facebook stránky, které pravidelně (denně) přidávají odkazy na Loupak. Odtud ta návštěvnost, nic víc ;-)
Loupak se zapsal do dějin hlavně stovkami podvodných stránek slibujících všemožné nesmysly či nutící kliknout nejdříve na To se mi líbí a následným odchodem na web Loupaku pro zhlédnutí videa. To jen tak pro úplnost, aby bylo s tou propagací na Facebooku jasno a někdo si nedělal iluze. Díky těmto FB skupinám se na web dostávali jen ti nejhloupější individua a podle toho vypadají např. diskuze pod příspěvky.
Suma sumárum: kradení fotek, videí z jiných webů a dávání na ně vlastních log (=porušování autorských práv), pak neustálé placení lidí, aby vytvářeli podvodné stránky na Facebooku a odkazovali na Loupak pro zhlédnutí "vtipných" videí (návštěvníci byli často zklamáni, protože videa již byla okoukaná) aneb jak se dostat na Lupu s úspěšným "projektem".