No, škoda, že se weby nepoměřují veřejně dostupným měřidlem návštěvnosti, který se nemusí platit. To by se možná přišlo na to, že tyhle projekty mají návštěvnost stejnou nebo i menší v porovnání s weby, které Netmonitor používají.
škoda, že netmonitor nejde cestou měření a porovnávání návštěvnosti zdarma a ten, kdo chce demografické údaje, tak si měření zaplatí. Zjistilo by se asi, že o ty údaje není až takový zájem a že jsou vlastně k ničemu. Když klient zadává reklamu, je mu jedno, jaká je fiktivní cílová skupina, ale spíš kolik zasáhne lidí. Nezadávají se tak specializované reklamy, které by musely s těmito údaji pracovat. Nasazují se reklamy typu plošného bombardování, kdy jde o každého zasaženého uživatele.
Zdravím,
sice náš kulturní server http://www.informuji.cz neměří NetMonitor, ale GA. Přesto jsme během prvního roku fungování překročili 50 000 hranici unikátních návštěvníků denně. Nepoužíváme žádné nekalé praktiky a pomalu si prošlapáváme cestu. Věřím, že do konce tohoto roku návštěvnost minimálně zdvojnásobíme.
Za Informuji.cz
Míra Pancíř