Připadá mi, že tady zase někdo přelakovává výkal, aby vypadal pozlaceně.
Hlavní důvod, proč mají zmiňované weby diskuze, je větší frekvence zobrazení stránek a tedy rychlejší otáčení reklamy. Logika je naprosto jasná: Jeden článek = jedno zobrazení reklamy. Jedno reagování v diskuzi = jedno zobrazení reklamy. 1000 příspěvků v diskuzi (na idnes nic neobvyklého) ~ 50 zobrazení reklamy (při 20 příspěvcích na stránku); dokonce i kdyby to bylo jen 5 zobrazení (čtenář čte jen pět stran diskuze, pak už ne), pořád je to výrazně víc než jen 1 zobrazení.
Tohle je taky důvod, proč idnes omezil délku příspěvku a jeho strukturovatelnost: Kultivovanější diskutéři (kteří mají v průměru též vyšší kupní sílu a jsou tedy zajímavější pro reklamu) rozdělí svůj příspěvek do více příspěvků a vidí tedy více reklamy.
Tak si prosím nehrejte na "službu čtenářům" nebo tak něco, jde čistě o prachy z reklamy.
A o nich toho moc nevite, ze? Prodavaji se uzivatele, ne shlednute stranky.
Bez ohledu na to, tenhle letity argument o prijmech z diskusi byl zcestny uz v dobe sveho vzniku. PV diskusi byly vzdy na techto webech zlomkove v porovnani s PV clanku.
boze, co to tu pisete za bludy ? porovnava, resp. prodvava se, samozrejme oboji.. Je irelevantni kolik je PV, paklize je poptavka vetsi nez nabidka, pripadne paklize nekteri inzerenti mohou zaplatit jen nizsi cenu, klidne mohou dostat horsi nevyuzite pozice. Pokud cena bude stale pokryvat naklady na provoz a administraci, neni problem.
no ... já bych byl v názoru opatrnější.
Zadavatel reklamy (a o toho serveru jde) je určitě ochoten utratit více tam - kde je více návštěvníků ... více přístupů ...
Weby zapráskané reklamou a různými polskými gemiusy se načítají tak, že kolikrát na reklamu kliknu, aniž bych chtěl. Tam kam jsem klikal bylo kolikrát před sekundou něco jiného. :-/