Zatimco Prime a CT jde o spusteni novych originalnich kanalu a tim o posileni cele skupiny, Nove jde jen o spusteni nekolika braku,aby upotavala pozornost jen na svuj hlavni okruh a jej co nejmene oslabovala. Ja myslim, ze CME se stale nemuze vzpamatovat z toho, ze to jejich zlate vejce jmenem Nova, uz nema 50 ani 40% podil na trhu,ale jen 25%.Nove se to ale mene a mene vyplaci.Prima a hlavne CT1 se derou na trun a CT jako skupina uz nad Novou vyhrava. Pokud Nova bude dal pokracovat ve sve strategii, tak nejpozdeji na podzim 2014 uz nebude prvni. A mozna, ze tomu tak bude uz letos. At uz to vyhraje CT 1 nebo Prima. Na CT1 to zatim vypada tak, ze se stejne nic nezmeni. Ale zdani klame. Pro Novu uz je problem, ze nejvetsi predrevolucni filmove hity bude v roce 2014 vysilat CT1. A ty ji taky drzely nad vodou. Navic je ve vyrobe spousta novych projektu. A myslim, ze na Prime taky nespi. Nova se musi rychle vzpamatovat, ale se soucasnym vedenim, se ji to tezko povede. Myslim, ze 20.narozeniny pristi rok, budou pro Novu horke!Navic kdyz Nove klesa sledovanost uz i u Televiznich novin. A Udalosti stoupaji. Ted jsou na urovni zprav na Prime. A Prima se drzi na svych cislech. A po to brutalnim trapasu, ktery Nova predvedla v sobotu si snad narod uvedomi, ze TN jsou zumpa. CT taky vysilala z eteru a zvladla to skvele. A Prima? Ta na to nema, ale drzi si svuj standard, ktery divaci ocenuji stabilni sledovanosti jejich zprav.
čt je dnes z pohledu komerčních tv nepodstatný hráč, reklamu jí sebrali proto, aby se nemuseli obávat, že se do čt náhodou přelije příliš mnoho reklamních investic, s čt dnes již pro komerční tv nemá smysl soutěžit, tudíž i její postavení je vedlejší... čt vyrábí z pohledu inzerce prázdná čísla, ze kterých nova nebo prima nemusí mít nejmenší strach, i kdyby čt posilovala nevím jak moc, objem peněz pro Novu a Primu zustane pořád stejný... čt nakládá s cizými penězi, tudíž ať si klidně hraje na vlastním pískovišti a je jí tam dobře
Ta uvaha je hloupa! Cisla CT jsou dulezite. Protoze pokud bude CT generovat do budoucna vyborne cisla a za par let bude potrebovat vice penez, tak aby se nemusely zvysovat poplatky, bude se nabizet otazka navratu reklamy na CT. Samozrejme v omezenem mnozstvi. Stacilo by 1% z vysilaciho casu CT1(coz znamena zhruba 14 minut reklamy za den).Divakovi by to nevadilo, ba naopak,ocenil by, ze se poplatek nezvýší.
Už 2x se tady objevil návrh na retro! To je ho málo i na dosavadních stanicích? Každý chce jen premiéry, žádné opakování a najednou by měla uspokojit diváky stanice jen s reprízami? Reprízou je pořad po pár hodinách, dnech, měsících, ale i letech. Protože třeba němých a černobílých filmů, které ještě nikdy žádná televize neuvedla bude minimum a ještě si asi nové uvedení v TV nezaslouží.
lol, prý mě něco nedochází.... přesně tak, koláč má stále jen 100% a těchto 100% patří JEN primě, nově, barrandovu a menším stanicím (ano, je tam malinký jasně daný zlomek pro čt bez možnosti rustu a placené stanice do toho tahat nebudeme) no a co z toho všeho vychází? tož to, co jsem již napsal - že čt i kdyby rostla, roste z pohledu inzerce do prázdna, jestli bude čt rust a komerční stanice logicky klesat, jednoduše bude tenhle pokles ratingu brán z pohledu inzerce jako nový vrchol....
vraťte se na základku, chybí vám základy logiky
Opravdu vám to nedochází. Ten koláč má 100% i s ČT! Inzerenta nezajímá podíl na reklamním trhu, ale skutečně oslovený počet diváků. Vzato do extrému, když bude mít ČT 90%, na zbylé zůstane 10%. Jenže to znamená, že místo 2 miliónu diváků se na TN bude dívat 200 000 a to už si reklamní trh rozmyslí, proč do toho strkat tolik peněz. Zbylých 1,8 miliónu diváků přes TV nebude moct oslovit, tak investuje do jiných způsobů reklamy.
vy jste poslední dobou byl v komatu nebo co? čt reklamu již nevysílá - nesmí vysílat a nebude vyílat, je tam jenom malé procento na čt2 a sport, které je zanedbatelné a nesmí se zvyšovat... a jino zpusoby reklamy než televizní rozhodne nikdy posilovat nebudou :DDD možná internet, to je ovšem taky pořád marginální záležitost :DDD loool teď jsem se nasmál nad tím vašim výplodem :DDDDDDDDDDDD nova a prima mužou být v klidu, rust čt pro ne neznamená téměř nic, proto taky tak vehementně chteli reklamu čt sebrat, a to se jim povedlo.... prosim vás fakt se nepouštějte do podobných analýz :DDD
V komatu jste vy a zjevně nerozumíte psanému textu. Takže ještě jednou: Vůbec nejde o to, že by ČT něco posilovala, to s tím nijak nesouvisí. Reklama se prodává na počet oslovených diváků, nikoliv podle relativních procent. Pokud se celkově zvýší sledovanost ČT, ubyde ostatním TV diváků. Ubyde tak i diváků sledujících TV reklamu. Peníze z TV reklamy se tak přesunou na zcela jiný trh - noviny, bilboardy, internet. Ne k ČT.
To je nesmysl a vývoj už to potvrdil. Po zrušení vysílání reklamy na ČT si komerčky myslely, že k nim přiteče částka (asi 1mld), která před tím mířila do ČT. Ale nestalo se tak, do TV reklamy doputovala asi polovina. Ukázalo se, že ČT má diváky, na které nemá smysl cílit reklamu v komerčních TV, takže zadavatelé tuto reklamu v TV prostě neumístili. To samé se bude dít při zvyšujícím se podílu ČT na sledovanosti.
ne, v první řadě se předpokládané výnosy nenaplnili kvůli nepřijatelným a lživým cenovým podmínkám mediálních agentur, které na extrémně nízkých cenách obelhali mnoho klientů, právě proto je i teď začátkem roku 2013 kolem tv reklamy takový poprask, protože jak Prima, tak hlavně Nova s tím začali bojovat a odmítají nasazovat tyhle brejky.... to je hlavní problém nenaplnění předpokládaných vynosů