To, že jdou do kytek spoluzaci.cz - za to nemůže facebook nebo jiné oblíbené sociální sítě, ale totální pohřbení tohoto velmi nadějného projektu. Já osobně ani nevím, kdy se na spolužácích objevila nějaká nová funkce. Vzhled vypadá strašně ale co chtít od seznamu. Spolužáci byli dobře rozjetý v roce 2007 protože jednoduše neměli konkurenci. Kdyby nepřišel FB tak je to dnes nejpoužívanější sociální síť. Jediné co je mohlo zachrání by byla investice do tvorby nových funkcí a změny vzhledu. Když se podívám na Polsko, tak zde je velmi oblíbená jedno sociální síť. Kupodivu to není FB ani Twetter atd., ale Polská verze spolužáků nasza-klasa.pl. Ono co chtít taky od firmy co slouží jako banka, do který si majitel chodí jen pro peníze.
Údaj v článku je odhad k 27.7. Lineární extrapolací (předpokládejme, že trend se nezměnil) dostaneme cca 80 000.
Pokud uvedenou metodikou (viz odkaz v článku) vyhledám počet sám, vychází mi nereálná čísla, cca 3x větší a to s nastavením locale na CZ.
Kde může být chyba? Nebo je to pravda a za prudký nárůst může špatné počasí?
Dovolím si okomentovat čísla v úvodu článku:
*Počet českých RU – červen 2011 – 7 665 962 (Zdroj: Netmonitor)
* Velikost internetové populace ČR – červen 2011 – 5 868 529 (Zdroj: Netmonitor).
Velikosti českých RU vyšší než velikost internetové populace?
To by se Netmonitor mohl rovnou zavřít:) Číslo, které uvádíte, je RU total a ne local - viz. http://www.netmonitor.cz/verejne-vystupy
Zajimalo by mne jak je na tom s navstevnosti server www.galerietvari.cz kde se to da zjistit?
Spolužáci jednoznačně zaspali dobu, kdy měli navrch, ale třeba se ještě vzpamatují. Pořád mají ještě nakročeno na jednoúčelovou sociální síť. Ze zkušeností ze stavění vlastní české sociální sítě ( http://www.rexvox.com ) mohu říci, že to není jednoduché. Mimo jiné i získat uživatele. Hlavní argument většinou zní: proč bychom se registrovali u vás? My máme přece FB, to nám stačí.