V zemi, kde vetsina veci stoji bezne dvojnasobek nez v okolnich zemich ovsem pri 1/4 platech je opravdu prekvapive, kdyz se lide snazi dostat na alespon normalni cenu.
Ohledne hospod nechapu ze tam vubec nekdo chodi. Platit za jidllo v obvykle zahulenem prostredi a k tomu si dat lahev "vina" s prirazkou 400% a vice, ne dekuji. To nezachrani zadny slevomat, ale jen hlasovani nohama.
Což o to, smysl a princip slevových serverů, tak jak byl původně zamýšlen, celkem v pořádku je, otázkou je ale realita... I v zahraničí to funguje dost sporně, ale se značným přimhouřením oka ano. Jenže v ČR to nefunguje prakticky vůbec, neznám snad jediného podnikatele, kterému by se zapojení do Slevomatu vyplatilo, z celé akce zbyde jen prodej za méně peněz (kromě slevy ještě zhoršený o provizi slevomatu), dopad na loyalitu zákazníků a získání nových je prakticky nulový. A tohle se už začíná projevovat, v článku se velmi správně zmiňuje posun od poskytovatele slev k téměř klasickému prodejci...
Přesně tak. Ono ani to zahraničí není žádná sláva a nemluvě o tom, že založit loajalitu klientů jen na slevách je cesta do pekel. A kromě toho to vypadá, že akcionáři Grouponu si vlastně koupili slevové kupóny na svoje akcie. Tak budou určitě jásat nad slevou ceny akcií o 50 a více procent a budou superloajální Grouponu ;-)
Lolek, chtít koupit věc A za co nejnižší cenu je podle vás sockování? Vás asi musej milovat v těch hyper předraženejch obchodek, kde údajně platíte za kvalitu. Řeknu vám sladké tajemství: Na každého "odborníka" čekaj vykukové. Na socky čekaj podvodníci, co nabízej kvalitu za levno. Na vám podobné čekaj ti samí, co nabízej kvalito za draho. Inu, každému jeho. Na trhu si každej najde "to své".
Ano, chtít koupit každou věc / službu za co nejnižší cenu, třeba s 50% slevou, požadovat 100% kvalitu a už nikdy nenakoupit nic bez podobné slevy, to je sockování přízemních lidí.
Přesně jste ukázal, na čem je založen ten slevový business a že opravdu neplatí, že po vyzkoušení by tam taková skupina "vyzobávačů slev" opakovaně platila plnou cenu.