Nevim kdy dane zebricky vznikaly a jestli nebyly nektere umyslne vynechany, ale ted behem par minut jsem nasel:
Skupinu "Žij okamžikem, protože ta chvíle co právě prožíváš se už nikdy nevrátí...!!" s temer 180 tisici lidi
Stranky
"Chceme starý vzhled Facebooku!! Po dosažení 200 tis.členů, zašleme petici!!" pres 200 000
Slovenska obdoba
Ak sa sem pridá 150.000 ľudí, starý FuckBook sa vráti! take pres 200 tis.
A do tretice toto "tema"
PETICE ZA STARÝ FEJSBUK!!!! POTŘEBUJEME 100 000 ČLENŮ!!! pres 175 tis (stale vetsi nez Kofola)
I kdyz toto tema je marketingove nezajimave. A akorat to ukazuje, ze staci mit uderny nazev a uzivatele se nabali rychle (i kdyz je obsah skupiny - jak to jen rici...;-)