Sám jsem také odešel, ale chápu, že zůstávají.
Nejdůležitější je asi pocit stability, že stát právě tuto banku padnout nenechá.
Pak je s přechodem také dost starání, i když se využije kodex mobility, tak většinu si musí zajistit klient sám. Kdo má desítky inkas, jsou to dny práce.
U velkých bank také méně narazíte na to, že něco nejde, škála služeb je nepřehledná. Kdo občas něco takového potřebuje, odejít k nové bance nemůže.
Poplatky myslím nejsou rozhodující, platit 100 nebo 0 měsíčně je podobné a i u nových bank se za vyšší komfort cca 100 platí také.
"desítky inkas"?? Inkaso je jen jedno a jinak, neznám nikoho, kdo by měl více jak 5 trvalých plateb, které nastavit jinde trvá tak 10 min. Navíc, když platí, že všechny vklady do 100k EUR jsou jištěny státem u všech možných bank a záložen, tak nechápu, jak někdo trvá na nějaké Spořce ;-)
Spořka a "kvalitní služby?" Hahaha!
Víte, že třeba u Rajfky (eBanka) můžete mít na účtu více měn, tj. v cizině se vám strhávají při výběru prachy z dané měny a neprobíhá konverze z korunového účtu, že když vložíte prachy na pobočce, tak to máte okamžitě v e-bankingu, že termínované vklady můžete mít i v cizích měnách a o zabezpečení, které má eKonto, se ostatním bankám může tak akorát zdát?
Good luck s tím trabantem ve Spořce :-))
Rajfka je dobrá jako operativní provozní účet se spojeným osobním a podnikatelským e-bankingem a vedením různých měn dle potřeby, a s nejlepším zabezpečením na trhu.
Na spořící účty je dobré využívat něco jiného a jestli neznáte, tak jsou možnosti mít třeba 2,5-3,5% úrok s pouhou měsíční výpovědní lhůtou :-)
Na Java systémech se přeci nejlépe dávají úplatky ne? Manažer řekne majitelům, kteří tomu vůbec nerozumí, že je "in" dá řachu do naprosto předraženého řešení a produktů kolem Javy a z toho má pak lépe svojí provizi, než z řešení, které je fakticky stejné, ale je levnější. Takhle vzniká tzv. "enterprise" korupce.
O víkendu dělala ČS úpravy služby Servis24. Když jsem se po opětovném zprovoznění služby v neděli přihlásil, určitá specifická funkce nefungovala tak, jak by měla. Říkal jsem si, že tomu dám čas a když to neopraví sami, budu to řešit. A po výpadku tato funkce jako zázrakem funguje! Zřejmě to tedy souvisí s tím, jak se v tom vrtali a opravovali.
"retencnich" 29kc/mes
- v cene je visa classic, ib, tuzemske platby prijate/odeslane
- vklad hotovosti na pobocce 4kc, ostatni poplatky nevim protoze jine sluzby nepouzivam (bankomat, zahr. platby, vyber na prepazce)
duvod proc tento ucet drzime je, ze mame cs 20m od baraku a vyjde mnohem levneji vlozit penize a poslat je pres ib (4kc celkem) na primarni ucet u airbank nez je skladat v cizi bance (cca 50kc) na ucet airbank . navic airbank vydava pouze master card a tak se visa classic od cs hodi tam kde mc neprojde.