Sám jsem také odešel, ale chápu, že zůstávají.
Nejdůležitější je asi pocit stability, že stát právě tuto banku padnout nenechá.
Pak je s přechodem také dost starání, i když se využije kodex mobility, tak většinu si musí zajistit klient sám. Kdo má desítky inkas, jsou to dny práce.
U velkých bank také méně narazíte na to, že něco nejde, škála služeb je nepřehledná. Kdo občas něco takového potřebuje, odejít k nové bance nemůže.
Poplatky myslím nejsou rozhodující, platit 100 nebo 0 měsíčně je podobné a i u nových bank se za vyšší komfort cca 100 platí také.
Spořka a "kvalitní služby?" Hahaha!
Víte, že třeba u Rajfky (eBanka) můžete mít na účtu více měn, tj. v cizině se vám strhávají při výběru prachy z dané měny a neprobíhá konverze z korunového účtu, že když vložíte prachy na pobočce, tak to máte okamžitě v e-bankingu, že termínované vklady můžete mít i v cizích měnách a o zabezpečení, které má eKonto, se ostatním bankám může tak akorát zdát?
Good luck s tím trabantem ve Spořce :-))
Rajfka je dobrá jako operativní provozní účet se spojeným osobním a podnikatelským e-bankingem a vedením různých měn dle potřeby, a s nejlepším zabezpečením na trhu.
Na spořící účty je dobré využívat něco jiného a jestli neznáte, tak jsou možnosti mít třeba 2,5-3,5% úrok s pouhou měsíční výpovědní lhůtou :-)
"desítky inkas"?? Inkaso je jen jedno a jinak, neznám nikoho, kdo by měl více jak 5 trvalých plateb, které nastavit jinde trvá tak 10 min. Navíc, když platí, že všechny vklady do 100k EUR jsou jištěny státem u všech možných bank a záložen, tak nechápu, jak někdo trvá na nějaké Spořce ;-)