Omlouvam se za zkomoleni
>jsem žádnou vaši žádost či přihlášku nenalezl
Protoze nehodlam sirit soukromou korespondenci posilam kopii mailu obdrzenou letos v lednu od APEK na muj dotaz ohledne prihlasky na adresu pana Hlavenky. Vyplyva z neho, ze to s provozem APEKU nebylo az tak ruzove a zcela vyvraci tiche obvineni pana Hlavenky, ze jsem si snad celou anabazi s prihlaskou do APEK vymyslel.
>APEK má také poštovní adresu, a opět, pokud se fatálně nemýlím, jste na ni žádnou žádost či přihlášku neposlali.
Pokud organizace tohoto druhu nedokaze zajistit zakladni komunikaci s okolim nezda se mi duveryhodna nekoho posuzovat. Jak by asi dopadl obchod pri certifikaci, pokud by se ohanel tim, ze \"ma taky postovni adresu, kdyz to elektronicky nefunguje\"
>- certifikace jsou ZDARMA v rámci řádného členství v APEKu.
Zdarma ? : http://www.apek.cz/cenik.html Radne clenstvi stoji 24000 Kc rocne.
Abych to nejak uzavrel. V dobe snahy vstoupit do APEK jsem se blahove domnival, ze tento projekt bude ku prospechu el. obchodu u nas. Nasledna zkusenost s pokusem o clenstvi mne odradila a v momentalni podobe mne APEK nepresvedcil o tom, ze je opravnen nekoho soudit. Asi bude nejlepsi to ponechat zakaznikum.
Muj nazor je podobny nazoru pana Ivana Marcaka v teto diskuzi, ze nejdulezitejsi je pristup k zakaznikovi a teprve pak to ostatni.