Dovolte mi prosím, ještě pár poznámek k předešlým názorům:
Množství titulů pro nás určitě není omluvou a nechceme se zbavit odpovědnosti za to, že občas není nějaký titul z nabídky již k dostání, ale změna ceny je opravdu velmi vyjímečná záležitost. Spokojenost s nákupy nejlépe vyjadřuje k dnešnímu dni již 11 382 registrovaných zákazníků, věříme, že spokojených, kteří si objednávají zboží dnes už z 13 zemí světa.
Dále by možná by p. Krátkého překvapilo, že hypermarkety v ČR typu Hypernova, Macro aj. mají v celkové nabídce JEN cca 1000-1200 prodejních položek, zatímco v Českém Amazonu jen ryze českých CD-ROM máme 600 (od cca 50-ti dodavatelů) a dále 15.000 audio, 17.000 knih, DVD, videokazety, 600 počítačových her, aj.
Pevně věříme, že p. Hauner nařčení o "spolupráci" při testu s MF DNES nemyslel vážně, protože by se to zajisté nelíbilo redakci nejrozšířenějšího deníku v zemi a příp. by ho mohli obvinit z poškozování dobrého jména a objektivity titulu, na kterém si tato redakce velmi zakládá.
Závěrem mi dovolte zdůraznit, že chyby se najdou asi u každého českého elektronického obchodu, ale rozhodně se u nás nesetkáte s konkurenčním "tichem po pěšině". Jak se pan Beran mohl přesvědčit, se zákazníkem jsme navázali osobní spojení, a mimo to má každý možnost na své osobní stránce (jejíž odkaz obdrží společně s potvrzením objednávky) sledovat stav zpracování své objednávky.
Děkujeme za chvilku času, kterou jste věnovali přečtení našeho vyjádření.
Pokud me pamet neklame, tak OPRAVDOVEMU Amazonu (a jinym obchodum) se take parkrat stalo, ze neco nabidl za $1 misto za $10 a co udelal? Samozrejme to dodal za $1. Takze ja bych tu misto planeho tlachani cekal vyjadreni v tom smyslu, ze doslo k chybe a v zajmu dobreho jmena byla objednavka uspokojena za puvodni cenu. Hotovo a dal neni co resit.
Ohledne testu MF Dnes bych chtel taky zapochybovat. Uz kdyz jsem si ten test precetl v novinach tak me dost zarazil. Neobjevil jsem tam Vltavu. Podle mne je to jeden z nejznamejsich obchodu na internetu a v testu neni o nem ani zminka. Odkaz ze Seznamu na nej je.
Martin Konir
Tak, tak. Nedavno jsem si u _skutecneho_ :) Amazonu objednaval dve knizky. Amazon spocital postovne, a potvrdil objednavku. Za tyden mi prisel balicek s _jednou_ knizkou, a s vlozenym dopisem. V nem stalo, ze se omlouvaji, ze tu druhou knihu vcas nesehnali, takze mi radeji posilaji zasilku po castech, abych si ji mohl uzit :). S dodatkem, ze cena _samozrejme_ zustava puvodni, takze za postovne u druhe zasilky uz platit nebudu. Tomu rikam slusny pristup.
Jelikož jsem se asi nepřesně vyjádřil či mne pan Farkaš špatně pochopil: Objektivita testu v MF DNES se zdá být postavená tak trochu na vodě. Společnost MAFRA totiž spolupracuje/spolupracovala s Agenturou Modré stránky v oblasti elektronického obchodu (viz TZ) a to prave na kritizovanem elektronickem obchode.
Krom toho se pan Farkaš nevyjádřil k používání názvu Amazon.
Presne to stejne udelala Vltava s moji posledni objednavkou (zhruba pred 1-2 mesici). Mel jsem objednane dve knihy, asi po 14 dnech prisla prvni s tim, ze jde o castecnou objednavku a asi za 3 dny prisla ta druha. Nemusim snad ani psat, ze doruceni druhe zasilky jsem neplatil..