Vlákno názorů k článku Český Internet bez reklamy od Tomáš Kapler - máte pravdu že platba na server aby se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 10. 2001 13:33

    Tomáš Kapler (neregistrovaný)
    máte pravdu že platba na server aby se vypnula reklama vůbec nic neřeší a byl by to velký neúspěch.
    Ale to neznamená, že je to potřeba zatracovat. Platby na server mohou být velmi zajímavé, ale ta výhoda nesmí být (jenom) ve vypnutých reklamách.
    Při platbách na server je velká výhoda v tom, že víte kdo je váš klient, můžete udělat personalizaci až do takových věcí jako skrytí článků které už jste četli (případně mít jen box "navštívené články" s nadpisy a dny). Nebo aby měl možnost platící čtenář ovlivnit o čem se píše - např. by se v prvním kole doporučovala témata, ve druhém by hlasovali a nejzajímavější články by pak někdo napsal.
    Plus další služby jako je vypnutí reklam i v mailech které chodí po odpovědích ve fóru nebo při každodenním shrnutí aktuálních článků. Nebo aby platící čtenář viděl články už když je autor pošle a ne až druhý den. Nebo vlastní barevné schéma.
    Shrňme to - placené severy rozhodně ANO! Ale ne tak jak to někdo předvádí už teď.
  • 10. 10. 2001 15:13

    Jan Palka (neregistrovaný)
    Zcela jiste by vypinani reklamy melo souviset s ostatnimi sluzbami nabizene serverem - napriklad kombinace vernostnich programu, placeneho obsahu, personalizace atd.
    Servery u nas na to nejsou zcela pripraveny ani technologicky ani obchodne. Dostupne technologie vsak jiz existuji ikdyz nejsou uplne nebo dokonale. Tak je to, ale v kazdem novem odvetvi lidskeho snazeni.
    I LIKE Q nabizi mimojine jednotne logovani, jednotnou personalizaci, a sdileni informaci mezi servery.
    Uvedu-li priklad ze zahranici snad jedina sireji pouzivana technologie jednotneho logovani je Passport. Potencialne je to velmi silny nastroj a spolu s vylepsenim a integraci v MSIE muze vyresit spoustu problemu s logovanim, personalizaci apod.
  • 11. 10. 2001 14:21

    Mirek Zeman (neregistrovaný)
    Mate v zasade pravdu -- pokud se nezobrazovani reklamy spoji s dalsimi sluzbami, pak nepochybne muze fungovat ke spokojenosti na obou stranach. Prikladem budiz magazin Salon.com (o kterem shodou okolnosti dnes pise MC) -- cast svych materialu nabizi zdarma jako "lakadlo", ale za ty opravdu kvalitni musite zaplatit. Vyhraje pak pochopitelne medium, kteremu se v placene sekci podari nabidnout ten nejatraktivnější obsah, spojeny s dalsimi vyhodami (treba prave nezobrazovanim reklamy).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).