Ono je uplne jedno jak platite, platit predem je v podminkach CR nesmysl predevsim proto, ze teprve po objednani (a zaplaceni) se dozvite, ze skladem neni tak uplne skladem, a ze vam vybrany produkt mozna prijde za 14 dnu, a mozna take neprijde vubec.
Pokud timto flagratnim zpusobem porusi smlouvu nekdo, komu zakaznik jeste nezaplatil, tak pochopitelne objedna jinde a mileho podvodnika posle k sipku.
Smutne specielne vzhledem k tomu, ze pokud si objednate neco kuprikladu na dx, tak to z te Ciny prijde do tydne, a pokud ne, tak bez diskusi a reci vrati penize obratem.
Tak to musím mít neskutečnou kliku, odhaduju, že jsem v ČR předem zaplatil při stovkách transakcí desítkám subjektů, a nevybavuju si jediný problém... Vlastně ano, jednou se mi něco ztratilo při přepravě, ale obchodník poslal nové zboží, takže výsledný součet negativ je týden zpoždění. Asi žijeme v jiné ČR.
Jak si prosím někdo vyzvedne někdo můj zaplacený produkt na jiné adrese, když si všechno samozřejmě posílám na dobírku, protože v ČR předem může platit jenom ten dement, který má stejné heslo jak na ten eshop, tak i na IB. To samé platí o nějakém uložení čísla kreditní karty a podobně.
Maximálně tak co mi někdo udělá je to, že jeje doručí na jinou adresu, ale pak si jej taky sám zaplatí a já si ho přinejhorším objednám znova. To je toho.
A co jako? Většinou stačí pouze na přihlašovací stránku a ani tam to není potřeba, protože velká většina uživatelů se stejně neregistruje a nakupuje jako host. A i kdyby byl registrován, tak snad nikdo nepoužívám stejné heslo jako na email nebo IB a pokud ano, tak to, že eshop nepoužívá HTTPS a kvůli tomu mu vykradou jeho bankovní účet, je jeho nejmenší problém.