A co jako? Většinou stačí pouze na přihlašovací stránku a ani tam to není potřeba, protože velká většina uživatelů se stejně neregistruje a nakupuje jako host. A i kdyby byl registrován, tak snad nikdo nepoužívám stejné heslo jako na email nebo IB a pokud ano, tak to, že eshop nepoužívá HTTPS a kvůli tomu mu vykradou jeho bankovní účet, je jeho nejmenší problém.
Jak si prosím někdo vyzvedne někdo můj zaplacený produkt na jiné adrese, když si všechno samozřejmě posílám na dobírku, protože v ČR předem může platit jenom ten dement, který má stejné heslo jak na ten eshop, tak i na IB. To samé platí o nějakém uložení čísla kreditní karty a podobně.
Maximálně tak co mi někdo udělá je to, že jeje doručí na jinou adresu, ale pak si jej taky sám zaplatí a já si ho přinejhorším objednám znova. To je toho.
Ono je uplne jedno jak platite, platit predem je v podminkach CR nesmysl predevsim proto, ze teprve po objednani (a zaplaceni) se dozvite, ze skladem neni tak uplne skladem, a ze vam vybrany produkt mozna prijde za 14 dnu, a mozna take neprijde vubec.
Pokud timto flagratnim zpusobem porusi smlouvu nekdo, komu zakaznik jeste nezaplatil, tak pochopitelne objedna jinde a mileho podvodnika posle k sipku.
Smutne specielne vzhledem k tomu, ze pokud si objednate neco kuprikladu na dx, tak to z te Ciny prijde do tydne, a pokud ne, tak bez diskusi a reci vrati penize obratem.
Tak to musím mít neskutečnou kliku, odhaduju, že jsem v ČR předem zaplatil při stovkách transakcí desítkám subjektů, a nevybavuju si jediný problém... Vlastně ano, jednou se mi něco ztratilo při přepravě, ale obchodník poslal nové zboží, takže výsledný součet negativ je týden zpoždění. Asi žijeme v jiné ČR.