Kataríno, do jisté míry máte pravdu. Pro ty největší sportoviště je využití rezervačního systému hodně složité. Každopádně je to na dohodě mezi sportoviště a poskytovatelem rezervačního systému. Máme 10 tenisových a 4 squashové kurty a zkusili jsme systém rezervačník. Po vyzkoušení jsme zjistili, že nám tam chybí třeba doplňkový prodej jako půjčení rakety, ručníku, míčků nebo předplatné. Napsali jsme poskytovatelům a do 2 týdnů nám tam dané části přidali a nyní ho spokojeně využíváme.
Dokážu si představit, že to využije malé fitko, které nevyskočí na první stránce vyhledávače, aby vůbec bylo na webu dohladatelné.. ale pro nějaké velké fitko, resp. větší centrum to dle mého nemůže stačit.
Pracovala jsem ve větším sportovním centru, měli jsme krom posilovny, taky badminton, squash, tenisové kurty, spinning a sál pro aerobiky, apod. Ručně se to teda zvládat nedá vůbec, a vzhledemk počtu klientů a nějakému marketingu jako poukázky, dárky a tyhlety lákající věci, to chtělo prostě unikátní řešení. Ne univerzální řešení, které se nedá ohýbat podle toho, co jsme potřebovali jinak.
Ale když má potom centrum nějaký svůj vlastní rezervační systém, ať už udělaný vlastní nebo koupený, jako jsme měli my, tak používaní jdemenato nebo rezervacniku nelze použít, nebo se pletu?
Jdemenato se mi zdálo zajímavé a tak jsem si ho chtěl vyzkoušet pro své sportoviště. Napsal jsem jim asi před měsícem žádost o zřízení rezervačního systému, ale doteď mi nikdo neodpověděl ani systém nezaložil.
Potom jsem zkusil www.rezervacnik.cz. Rezervační systém se hned automaticky založil. Mají ho přehledný a byl hned nastaven a již druhý den jsem začal prodávat rezervace. :o)
Příčina je jasná. Lidé nečtou a kdokoli dělal kdy jakoukoli webovou aplikaci, tak ten to ví. Zkuste toto http://www.nngroup.com/articles/how-users-read-on-the-web/
Je otázkou, kam chcete posouvat svoje služby. Setkávám se s většinou provozovatelů, kteří raději volí cestou vyzkoušeného a osvědčeného stavu věci. Navíc je důležité si říci, které problémy chcete řešit, zdali to je zlepšení komfortu pro zákazníky, nebo chcete zefektivnit interní procesy.
Přidaná hodnota pro zákazníka:
a) Portál www.jdemenato.cz.
b) mobilní verze www.jdemenato.cz
c) iPhone aplikace před apple storem (android následuje)
Těžko jakkoli paušalizovat, proto jsem nastínil jen zákaznickou část. Každý provozovatel požaduje něco jiného, tudíž bylo by lepší si o vašich potřebách promluvit telefonicky.