Český rozhlas vybral meziročně na koncesionářských poplatcích o 40 milionů víc

16. 8. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Zástupci veřejnoprávního média si pochválili, že se osvědčili především různé oslovovací akce. Pro koncesionáře připravili nové individuální řešení. Zaměřili se na jednotlivce i firmy.

Český rozhlas oproti prvnímu pololetí loňského roku vybral o téměř 41 milionů korun více na koncesionářských poplatcích. Touto statistikou se pochlubilo samo veřejnoprávní médium. Český rozhlas tak za prvních šest měsíců vybral na koncesionářských poplatcích přes 1,039 miliardy korun. Oproti prvnímu pololetí loňského roku tak jde o nárůst o 4,1 %. Veřejnoprávnímu médiu se zejména vyplatili různé oslovovací akce potencionálních koncesionářů, například přes platiče televize oslovoval právě neplatiče rozhlasových poplatků.

K TÉMATU: Český rozhlas chce oslovit neplatiče koncesionářského poplatku, bude jich 90 tisíc

Dobrých výsledků ve výběru rozhlasového poplatku se daří dosahovat především díky plošným oslovovacím akcím, zaměřeným na potenciální poplatníky zejména v kategorii domácností a novému individuálnímu řešení výběru poplatku od významných poplatníků z řad právnických osob a fyzických podnikajících osob, pochválil si náměstek generálního ředitele Českého rozhlasu pro správu a provoz Ladislav Musil. Koncesionářské poplatky jsou pro toto veřejnoprávní médium, které provozuje 4 celoplošné, 11 regionálních a 4 speciální stanice, hlavním zdrojem financování.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Kvíz týdne

Kvíz
1/2 otázky
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).