Tak jsem si myslel že Telefónica sáhne po výrazném zúžení názvu Telecomu (osobně jsem čekal jen O2) ale po jednání představenstva společnosti jsem zůstal zdešen! Telefónica O2 Czech Republic, a.s. - toto má prosím být nový název ČESKÉHO a největšího operátora pevné sítě. To už bych tedy raději překousl Telefónica, a.s. ale tohle je opravdu moc! Ale zase na druhou stranu, jsem zvědav jak vyřesí marketingovou komunikaci s koncovým zákazníkem - tedy hlavně jak bude vypadat nové logo společnosti ;)
Prosím, neplácejte hlouposti. Není to kapka vody, ale jednoduchá uvozovka používaná při přímé řeči :-) tim Vodafone naznačuje komunikaci.
Úvaha, že Vodafone má něco společného s vodou mi přijde komická :-) prodává snad Vodafone minerální vodu?
IMO je jedním z důvodů nechat zmizet jméno Český Telecom, které je dost, mírně řečeno, neoblíbené. A už na to mají vycvičené novináře, večer na ČT24 v rozhovoru s P. Zandlem moderátorka už poslušně říkala [Telefonika ou tů].
Dle nedávno oznámeného zisku za fisk. rok 2005 je nově vzniklý "oxid telefoničitý" pěkně žravá kyselina. Pokud nezneutralizuje svoje ceníky, nové pojmenování jí v očích zákazníků bude h***o platné. Rozšíření nabídky služeb je pěkná věc, ale stále tu chybí fair play, to je ale stejně věc ČTÚ, které stanovuje pravidla.
Skoro se chce rict: Jamie, kamarade muzu mluvit? Dneska rano jsem cetl zpravu o Telekomu... Ja jsem ji videl uz vcera... Ne, ja dru ja ji videl az dnes rano! - Ja ji videl vcera vecer! No ja az dnes rano a rikal jsem si kdybych ji videl vcera vecer tak se z toho poseru.....!!!!
Musím se přiznat, že změnu názvu telecomu uvítám. Nejsem sice žádný jazykový purista, ale jméno společnosti, které se skládá ze dvou slov a každé z nich je napsáno jiným jazykem mě dost iritovalo.
Je to sice mírně off-topic, ale sdílím zhnusení nad dvojjazyčnými názvy a reklamami typu "SIMPLYKLEVR" a "NAU!" Samozřejmě že já vím co to znamená, ale proč zrovna reklamy zaměřené na zcela průměrného spotřebitele používají "světové" slogany, kterým 50% jejich zákazníků nerozumí? To si ty agentury myslí, že pak ta škodovka bude chlapům z vesnice víc imponovat?
No a OUTŮ tomu myslím nasadí korunu. Už se těším na ty slogany. Auto jede tů tů tů :-) !
.. takze to aspon nechate formulovat lidi, co neumeji poradne cesky a museji do jednoho jazyku michat slova druheho. Aspon tim lidi trochu zhnusite jako pripravu na dalsi praktiky SPT (spolecnost proti telefonovani) a spol.
Ještě nedělá z patoků dobré pivo a z humusu jídlo. Možná, že ze začátku se najde pár naivků, kteří usoudí, že nová firma bude lepší, ale jak znám Telecom, tak si myslím, že změna názvu je to poslední, co k napravení své katastrofální pověsti potřebuje. No hlavně, že už se ví, kolik bude generálních ředitelů.
A mimochodem, predpokladam ze spousta lidi toto bude vykladat jako hloupy nenavistny vykrik do tmy. Nicmene meli by si zaroven uvedomit, ze tato pamet je asi jediny zpusob, jak je v trznim prostredi mozne dlouhodobe apelovat na "moralni" chovani nejake spolecnosti. Pouze strachem, ze si vybuduje spatnou povest a ta nepujde tak snadni smyt.
Ani zmenou vlastnika (ktery samozrejme puvodnimu dobre zaplatil) tuto spatnou povest nesmeje.
jo to bude určitě lepší jméno :-)
Telefonika ou tů....ouuu tůůůů tůůů tůůů ouuu ouuu ouuu.....
:-))
Ať si mění jméno jak chtějí, historicky špatného jména se přejmenováním nezbaví, dokud nezmění přístup k zákazníkům.
Jen ta samotná změna jména bude stát strašnou strašnou spoustu milionů...a hádejte, kdo to všechno zaplatí? ;-)